getver...Ernie C. schreef:lauw drinken.
Bianchi
- Supergrover
- Forum-lid HC
Elke,Elke schreef:Ik kan die stickers daar zomaar afhalen?
Bidon is waar ma wie o wie kan me een roze van Bianchi bezorgen?
Het is een mooie fiets hoor maar ik heb nog nooit roze bianchi bidons gezien.
Maar er zijn wel witte met celeste accenten van bianchi die zullen ook mooi staan
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Wat misschien mooier is en beter voor je fiets is een tubus fly met QR adapter setje.fjw schreef:Ik ben bezig met het plannen van een fietsvakantie en ik wil graag een zadelpentas monteren van Vaude. Dit heeft het voordeel dat ik mijn rug ontlast maar toch wat kleren ed. mee kan nemen.
Nu de vraag: ik heb een Via Nirone uit 2011. Bianchi geeft aan dat deze een 'Reparto Corse SP-968-G Carbon fiber 31.6mm" zadelpen heeft. Naar mijn idee is dit een aluminium pen met een carbon 'wrap'. Iemand die met zekerheid weet of dit alu of carbon is? Maakt nogal een verschil voor het wel of niet monteren van de zadelpen tas.
Foto van de fiets:
- Emielepiel
- Forum-lid
- Contact
Aluminium volgens mij. Dezelfde zat ook op mijn sempre van 2012.
- Italia_david
- Forum-lid
Nice!! twee Infinito CV's... blijven even super strakke frames om te zien!DPL64 schreef:Onze nieuwe fietsen:
Infinito Athena
Infinito Dama Bianca Ultegra
veel plezier ervan!
#passioneceleste #ridebianchi
Thanks! Niet alleen mooi om te zien maar rijdt ook echt super. Moet eerlijk zeggen dat ik weinig referentie heb vwb moderne racefietsen. Vorige racefiets heb ik 30 jaar geleden nieuw gekocht (Concorde met Shimano 600). Deze wordt nu nog steeds gebruikt, m'n zoon rijdt erop. Recenter vooral op MTB met wegbanden gefietst.Italia_david schreef:DPL64 schreef:Onze nieuwe fietsen:
Nice!! twee Infinito CV's... blijven even super strakke frames om te zien!
veel plezier ervan!
Afwerking van de Bianchi's en lijnen/vorm van frame vind ik erg mooi.
Dat lijkt mij niet want gezien de lange wielbasis is het een rechtdoor geometrie. M.a.w. lekker stabiel rechtvooruit rijden maar bepaald niet flitsend in de bochten. En je mist natuurlijk een racestuur voor het echter racefiets gevoel!Peet68 schreef:Iemand ervaring met de Bianchi Camaleonte 5 met Shimano 105 groep?
Is deze fiets qua rijgevoel vergelijkbaar met een racefiets?
Alle reacties en ervaringen zijn welkom.
Alvast bedankt.
No pain no gain, no guts no glory!
- Italia_david
- Forum-lid
Netjes dat Bianchi nu heeft uitgesproken dat ze wachten op een nieuwe sponsor voor de Belkin formatie..
#passioneceleste #ridebianchi