Gezocht ontwerp transportfiets en duwkar
Beste mensen
Voor Afrika hebben wij een foodconcept bedacht waarbij wij gebruik willen maken
van een mobiele duwkar en 3-wiel transportfiets. Wij zoeken een bouwer die weet hoe
die karren te bouwen. Het gaat om 8 transportfietsen en 10 duwkarren (met de hand de kar voorttrekken) Wij hebben een plaatje/foto beschikbaar hoe wij die karren zouden willen hebben.
Wij zoeken dus iemand die de kars kan bouwen – of anders iemand die een bouwtekening
kan maken zodat wij zelf de kars kunnen laten bouwen door een buitenlands metaalbedrijf
Wie kan mij helpen ? Alvast bedankt iedereen
Groetjes FRANSZO
Voor Afrika hebben wij een foodconcept bedacht waarbij wij gebruik willen maken
van een mobiele duwkar en 3-wiel transportfiets. Wij zoeken een bouwer die weet hoe
die karren te bouwen. Het gaat om 8 transportfietsen en 10 duwkarren (met de hand de kar voorttrekken) Wij hebben een plaatje/foto beschikbaar hoe wij die karren zouden willen hebben.
Wij zoeken dus iemand die de kars kan bouwen – of anders iemand die een bouwtekening
kan maken zodat wij zelf de kars kunnen laten bouwen door een buitenlands metaalbedrijf
Wie kan mij helpen ? Alvast bedankt iedereen
Groetjes FRANSZO
Laatst gewijzigd door FRANSZO op 24 jun 2014 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Om te beginnen: IK BEN NIET DOOF!!!!!
Wat betreft transportfietsen en karren, als het niks mag kosten zou ik het gewoon in Afrika kopen.
Daar zijn in genoeg steden voldoende fietsenmakers te vinden die zelf nog frames bouwen uit rijwielstaal.
Wat betreft transportfietsen en karren, als het niks mag kosten zou ik het gewoon in Afrika kopen.
Daar zijn in genoeg steden voldoende fietsenmakers te vinden die zelf nog frames bouwen uit rijwielstaal.
Moet je doof zijn om te kunnen begrijpen ? Je hebt de advertentie niet goed gelezen.Nicosch schreef:Om te beginnen: IK BEN NIET DOOF!!!!!
Het gaat erom hoe een transportfiets en duwkar te bouwen, niet enkel over frames.
Groet Franszo
-
- Forum-lid
Nicosch doelt op de hoofdletters. Schreeuwen is nergens voor nodig.
Tip: Stop aub met het noemen van je naam. Ik kan in de linker info kolom al zien hoe je heet.
Upload eens dat plaatje wat je hebt dan, dan hebben wij ook een idee wat je precies wilt. Een bouwtekening maken voor zulke kleine aantalen is nogal overdreven. Gewoon lekker 1tje klussen, uitproberen en problemen oplossen. Daarna kun je een goede serie neerzetten. Zou zonde zijn als je straks 10 bakfietsen naar Afrika duwt die een grove ontwerpfout hebben.
Upload eens dat plaatje wat je hebt dan, dan hebben wij ook een idee wat je precies wilt. Een bouwtekening maken voor zulke kleine aantalen is nogal overdreven. Gewoon lekker 1tje klussen, uitproberen en problemen oplossen. Daarna kun je een goede serie neerzetten. Zou zonde zijn als je straks 10 bakfietsen naar Afrika duwt die een grove ontwerpfout hebben.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Gerboon schreef:Tip: Stop aub met het noemen van je naam. Ik kan in de linker info kolom al zien hoe je heet.
Hallo, ik zal vanavond een plaatje plaatsen. Misschien ook wel handig om elkaars emailadres
te kennen zodat eventueel verder kan worden gemaild. Gaat allemaal wat sneller
Ik hoop dat je van andere zaken meer verstand hebt dan van internetfora...
Laat die dingen gewoon in Afrika bouwen, dat is pas echt ontwikkelingswerk. Bijkomend voordeel is dat de fietsen dan ook gebouwd worden met materiaal dat daar beschikbaar is waardoor het makkelijker te repareren is als het stuk gaat.
Laat die dingen gewoon in Afrika bouwen, dat is pas echt ontwikkelingswerk. Bijkomend voordeel is dat de fietsen dan ook gebouwd worden met materiaal dat daar beschikbaar is waardoor het makkelijker te repareren is als het stuk gaat.
Campagnolo Ultra Dork
Ja of niet. Voor vragen is dit forum.FRANSZO schreef:Gerboon schreef:Tip: Stop aub met het noemen van je naam. Ik kan in de linker info kolom al zien hoe je heet.
Hallo, ik zal vanavond een plaatje plaatsen. Misschien ook wel handig om elkaars emailadres
te kennen zodat eventueel verder kan worden gemaild. Gaat allemaal wat sneller