Vind hem er eigenlijk super uitzien verder, maar dat vinden er wel meer van hun eigen fiets
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Mooie fiets, alleen jammer van die spd pedalen, triple en die picknick tas onder je zadel. Maar dat is mij mening.jstolwijk schreef:Het heeft even mogen duren, maar hier dan mijn fiets.
Volgens mij de eerste Scoppio of het forum.
Goedzo, 500km en dan alles ff aandraaienjstolwijk schreef: Ondertussen druk aan het fietsen en over 2 weken terug naar Van Eijk voor een controle check van mijn fiets.
In mijn hoofd worden dit soort dingen tegenwoordig vertaald naar "Mooie fiets, blaaaaah".ilikebike schreef:Mooie fiets, alleen jammer van die spd pedalen, triple en die picknick tas onder je zadel. Maar dat is mij mening.jstolwijk schreef:Het heeft even mogen duren, maar hier dan mijn fiets.
Volgens mij de eerste Scoppio of het forum.
Zuur gezeur. ilikibike vindt dat je achter de geraniums moet gaan zitten als je een triple "nodig" hebt...jstolwijk schreef:@ilikebike: De discussie over de zadeltas is al zo vaak gevoerd, daar ga ik mijn vingers niet aan branden. Ieder zijn mening hierover. De spd pedalen kwam zo uit omdat ik schoentjes had voor het spinnen, Ik wilde niet gelijk nieuwe schoenen hoeven te kopen. Het "Jammer van triple" snap ik dan weer niet. Wat zou hier jammer aan zijn?
+1TumTumTum schreef:Zuur gezeur. ilikibike vindt dat je achter de geraniums moet gaan zitten als je een triple "nodig" hebt...jstolwijk schreef:@ilikebike: De discussie over de zadeltas is al zo vaak gevoerd, daar ga ik mijn vingers niet aan branden. Ieder zijn mening hierover. De spd pedalen kwam zo uit omdat ik schoentjes had voor het spinnen, Ik wilde niet gelijk nieuwe schoenen hoeven te kopen. Het "Jammer van triple" snap ik dan weer niet. Wat zou hier jammer aan zijn?
Niks van aan trekken. Mooie fiets (zonder blaaaah), zie je niet vaak, lekker genieten en hopen dat de zomer nog lekker lang duurt.
Om even te helpen, en de fiets wat fraaier te tonen, even snel een aanpassing.Sieper schreef:maar volgens mij staat de witbalans van je camera (zal een compact zijn neem ik aan) op een indoor instelling oid want de foto's zijn helemaal blauwpaars.