Canyon
Weet iemand hoe het precies zit met de retour regeling van Canyon? Kon er namelijk niet zoveel over vinden op de site. Stel ik koop er een fiets, en besluit na 100 km dat het'm toch niet is. Krijg ik dan het hele aankoopbedrag terug?
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5547
- Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10
Staat er gewoon http://www.canyon.com/_nl/shop/informat ... ranty.html . Internet aankoop regels zijn van toepassing.vitamineb schreef:Weet iemand hoe het precies zit met de retour regeling van Canyon? Kon er namelijk niet zoveel over vinden op de site. Stel ik koop er een fiets, en besluit na 100 km dat het'm toch niet is. Krijg ik dan het hele aankoopbedrag terug?
What makes the boat go faster?
Denk dat dit nog mee valtdieseltje schreef:@jimmycr ben blij dat je geen Canyon gaat bezitten dan heb je namelijk ook geen reden meer om dit forum te vervuilen.
Ben toch iig nu goed geïnformeerd dat het niet zo vlotjes loopt in Koblenz
Mijn 2 canyons had ik snel, eentje zelf opgehaald en de andere op 1week in huis
Volgend jaar wil ik een nieuwe, maar ik zal niet lang mogen wachten om te bestellen
En dat de klagers beginnen uit te zien naar een ander merk kan ik begrijpen, stel je eens voor dat je je fiets pas in augustus zou krijgen, dan is de zomer bijna voorbij
Sworks Venge
@ de klagers voor lange wacht tijden
ik zelf heb ook moeten wachten. Het heeft geen nut te klagen en te schreeuwen. Ze doen wat ze kunnen.
Daar komt bij: je weet het en/of had het kunnen weten dat er vertraging kan ontstaan.
Je hebt bewust gekozen voor Canyon (prijs kwaliteit cq voor een dubbeltje op de eerste rang)
als het dan even tegen zit moet je niet zeiken. dan had je maar meer moeten betalen en/of bij de plaatselijk fietsboer moeten bestellen.
je krijgt waar je voor betaald (een top fiets met top onderdelen) het kan zijn dat de levertijd daar door in gedrang komt. dat is het gevolg van een goedkope fiets met top onderdelen.
de servies is zeer goed. wanneer er iets is regelen zij het voor je.
dus samenvattend: stop nu eens met dat geklaag. je krijgt een top fiets voor een lage prijs (om de klagers al vast voor te zijn het gaat hier om een prijs kwaliteit verhouding)
als je nu ook nog een gegarandeerde top levering wil, kies dan een showroom model.
Als je wilt blijven klagen open dan een eigen forum !!
De reden van schrijven is dat ik het een beetje beu ben iedere dag dat gezeik te moeten lezen. ik wil graag iets lezen over Canyon maar dat wordt nu vertroebeld door alleen maar gezeik.
Alvast bedank voor het opnieuw terug brengen on topic:
"Canyon levert geweldige fietsen"
ik zelf heb ook moeten wachten. Het heeft geen nut te klagen en te schreeuwen. Ze doen wat ze kunnen.
Daar komt bij: je weet het en/of had het kunnen weten dat er vertraging kan ontstaan.
Je hebt bewust gekozen voor Canyon (prijs kwaliteit cq voor een dubbeltje op de eerste rang)
als het dan even tegen zit moet je niet zeiken. dan had je maar meer moeten betalen en/of bij de plaatselijk fietsboer moeten bestellen.
je krijgt waar je voor betaald (een top fiets met top onderdelen) het kan zijn dat de levertijd daar door in gedrang komt. dat is het gevolg van een goedkope fiets met top onderdelen.
de servies is zeer goed. wanneer er iets is regelen zij het voor je.
dus samenvattend: stop nu eens met dat geklaag. je krijgt een top fiets voor een lage prijs (om de klagers al vast voor te zijn het gaat hier om een prijs kwaliteit verhouding)
als je nu ook nog een gegarandeerde top levering wil, kies dan een showroom model.
Als je wilt blijven klagen open dan een eigen forum !!
De reden van schrijven is dat ik het een beetje beu ben iedere dag dat gezeik te moeten lezen. ik wil graag iets lezen over Canyon maar dat wordt nu vertroebeld door alleen maar gezeik.
Alvast bedank voor het opnieuw terug brengen on topic:
"Canyon levert geweldige fietsen"
Laatst gewijzigd door JWi op 03 jul 2014 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
De trotse eigenaar van een Canyon CF SLX 9.0 SL
- Jaap Telder
- Forum-lid
- Berichten: 1735
- Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12
Bovendien zijn er zat andere merken waarbij je als je via de fietsenmaker een fiets koopt achteraf merkt dat de fiets pas over een aantal maanden geleverd wordt. Dat ervaar je dan pas nadat de koop al is gesloten. Ik spreek uit ervaring! (Italiaans merk)
Na de koop word je menigmaal aan het lijntje gehouden door fietsenmakers: "ja, volgende week hoor, ja, vertraging, ja de maat was toch niet op voorraad, ja, er is iets fout gegaan bij de bestelling, ja, het is de schuld van de importeur, ja, de fiets is in de verkeerde winkel afgeleverd, ja, we hebben hem teruggestuurd want was beschadigd enz. enz. enz. ........
Al mijn Canyon frames/fietsen werden eerder geleverd dan op de bestelbon stond.
Na de koop word je menigmaal aan het lijntje gehouden door fietsenmakers: "ja, volgende week hoor, ja, vertraging, ja de maat was toch niet op voorraad, ja, er is iets fout gegaan bij de bestelling, ja, het is de schuld van de importeur, ja, de fiets is in de verkeerde winkel afgeleverd, ja, we hebben hem teruggestuurd want was beschadigd enz. enz. enz. ........
Al mijn Canyon frames/fietsen werden eerder geleverd dan op de bestelbon stond.
Die mag in het taaltopicJWi schreef:
"Canyon leverd geweldige fietsen"
Mijn fiets werd eerder gebracht, november 2013 ipv. maart 2014. Ik blijf er wel bij dat die levertijden beter moeten. Het mag niet zo zijn dat een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding een slechte levering rechtvaardigd.
Service van Canyon is trouwens prima.
@Pascal_k: Mooie bike
Waarom maar één bidonhouder ?
older Budweiser
- Jaap Telder
- Forum-lid
- Berichten: 1735
- Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12
@Pascal_k: Mooie bike
Waarom maar één bidonhouder ?[/quote]
Ja, waarom geen drie...?
Waarom maar één bidonhouder ?[/quote]
Ja, waarom geen drie...?
Mee eens. Voor de Ka'aba moet men pas lang wachten.
Na twee weken ben ik nu gewend om zo de vorkpijp in te kijken. Ik merk wel dat vele kijkers graag een vinger erin steken, of het daadwerkelijk een gat is. Een corrigerende tik was vereist in enkele gevallen.
Na twee weken ben ik nu gewend om zo de vorkpijp in te kijken. Ik merk wel dat vele kijkers graag een vinger erin steken, of het daadwerkelijk een gat is. Een corrigerende tik was vereist in enkele gevallen.
Goed verhaal.JWi schreef:@ de klagers voor lange wacht tijden
ik zelf heb ook moeten wachten. Het heeft geen nut te klagen en te schreeuwen. Ze doen wat ze kunnen.
Daar komt bij: je weet het en/of had het kunnen weten dat er vertraging kan ontstaan.
Je hebt bewust gekozen voor Canyon (prijs kwaliteit cq voor een dubbeltje op de eerste rang)
als het dan even tegen zit moet je niet zeiken. dan had je maar meer moeten betalen en/of bij de plaatselijk fietsboer moeten bestellen.
je krijgt waar je voor betaald (een top fiets met top onderdelen) het kan zijn dat de levertijd daar door in gedrang komt. dat is het gevolg van een goedkope fiets met top onderdelen.
de servies is zeer goed. wanneer er iets is regelen zij het voor je.
dus samenvattend: stop nu eens met dat geklaag. je krijgt een top fiets voor een lage prijs (om de klagers al vast voor te zijn het gaat hier om een prijs kwaliteit verhouding)
als je nu ook nog een gegarandeerde top levering wil, kies dan een showroom model.
Als je wilt blijven klagen open dan een eigen forum !!
De reden van schrijven is dat ik het een beetje beu ben iedere dag dat gezeik te moeten lezen. ik wil graag iets lezen over Canyon maar dat wordt nu vertroebeld door alleen maar gezeik.
Alvast bedank voor het opnieuw terug brengen on topic:
"Canyon levert geweldige fietsen"
Das misschien wat veel.vitamineb schreef:Weet iemand hoe het precies zit met de retour regeling van Canyon? Kon er namelijk niet zoveel over vinden op de site. Stel ik koop er een fiets, en besluit na 100 km dat het'm toch niet is. Krijg ik dan het hele aankoopbedrag terug?
Maar zijn schappelijk en de fiets gaat de sale in als er een krasje op zit. Ze verkopen hem niet meer als nieuw