Jan Janssen
-
- Forum-lid
@somaro Bij de Blade heb ik de kabels ook binnendoor en totaal geen last van rammelen oid !
Ben wel benieuwd naar de WK Blade!
-
- Forum-lid
@somaro: totaal geen last van rammelende kabels (Ultegra compact, the old fashion way). Heb een Venom sinds Maart vorig jaar.
-
- Forum-lid
@Somaro dus erbij met de Venom op de eerstvolgende Forumrit?
Kleurstelling was wel geslaagd , hij stond bij de Jan Janssen classic.bladejanjmagic schreef:
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
-
- Forum-lid
Nieuwe wielen, fulcrum r3.
Gelijk de stickers eraf gepeld, zodat de frame decals beter uitkomen.
Vind de standaard fulcrum stickers veel te druk.
-
- Forum-lid
Is hartstikke leuk om mee te maken!
zoooww ik heb even bijgelezen ik ben net terug van een vakantie in de dordogne ZONDER fiets.... Heeft veel zeer gedaan (met al die klimmetjes in de buurt) en wat kilos gekost maar ach, met 2 kindertjes is het ook leuk fulltime vakantie te houden incl bier en bbq
Ik heb mijn fiets voor mijn vakantie naar mijn "nieuwe" dealer gebracht om hem eens goed af te laten stellen. Na mij opgemeten te hebben is het stuur 22mm naar beneden gedaan, de stuurpen van 120 naar 100 gegaan en mijn zadel 12mm omhoog. Geen idee waarom mijn "oude" fm hem niet goed had afgesteld maar ik merk meteen vooruitgang in het fietscomfort nu. Bochten in de beugels gaan vanzelf, geen last meet van knieen en rug! Dat is dus meteen de reden dat ik ben overgestapt, van dealer (een fm moet dat toch gewoon goed af kunnen stellen op basis van want meetgegevens.)
Zal binnenkort even een fototje plaatsen (stuurpen ook op hoogte afgezaagd wat ook een stuk strakker oogt).
Ik heb mijn fiets voor mijn vakantie naar mijn "nieuwe" dealer gebracht om hem eens goed af te laten stellen. Na mij opgemeten te hebben is het stuur 22mm naar beneden gedaan, de stuurpen van 120 naar 100 gegaan en mijn zadel 12mm omhoog. Geen idee waarom mijn "oude" fm hem niet goed had afgesteld maar ik merk meteen vooruitgang in het fietscomfort nu. Bochten in de beugels gaan vanzelf, geen last meet van knieen en rug! Dat is dus meteen de reden dat ik ben overgestapt, van dealer (een fm moet dat toch gewoon goed af kunnen stellen op basis van want meetgegevens.)
Zal binnenkort even een fototje plaatsen (stuurpen ook op hoogte afgezaagd wat ook een stuk strakker oogt).
-
- Forum-lid
@feskens dat heeft dus pijn gedaan een vakantie zonder fiets
Goed dat je nu een dealer hebt die wel verstand van zaken heeft!
Goed dat je nu een dealer hebt die wel verstand van zaken heeft!
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=180o ... 7Vqy_l_tBZ
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=256x ... 7Vq-Pl_tBZ
hallo hier is mijn Jan Janssen Nemo
-
- Forum-lid
@Acurarzia Mooie Nemo zilver/blauw altijd goed. Wie zet de foto's er even op:-)