Canyon
-
- Forum-lid
- Berichten: 165
- Lid geworden op: 25 apr 2014 11:53
ziezo dat is de nieuwe aeroad
Kan iemand iets meer zeggen van de 30 dagen teruggeef garantie. Iemand al eens aan de hand gehad dat je de fiets hebt teruggestuurd?
Is dat onvoorwaardelijk, want als je er 28 dagen op gefietst heb is ie niet echt nieuw meer en zullen er mogelijk kleine beschadigingen zijn o.i.d. Hoe stipt zijn ze dan en je krijgt hem natuurlijk niet meer zo mooi schoon als toen ie uit de doos kwam. Ik wat als er ergens een krasje zit nemen ze hem dan niet meer terug?
iemand ervaring, opmerkingen enz.
Is dat onvoorwaardelijk, want als je er 28 dagen op gefietst heb is ie niet echt nieuw meer en zullen er mogelijk kleine beschadigingen zijn o.i.d. Hoe stipt zijn ze dan en je krijgt hem natuurlijk niet meer zo mooi schoon als toen ie uit de doos kwam. Ik wat als er ergens een krasje zit nemen ze hem dan niet meer terug?
iemand ervaring, opmerkingen enz.
Die mag er dan ook meteen bij...Kilowatt schreef:Die mag in het taaltopicJWi schreef:
"Canyon leverd geweldige fietsen"
Mijn fiets werd eerder gebracht, november 2013 ipv. maart 2014. Ik blijf er wel bij dat die levertijden beter moeten. Het mag niet zo zijn dat een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding een slechte levering rechtvaardigd.
Service van Canyon is trouwens prima.
@Pascal_k: Mooie bike
Waarom maar één bidonhouder ?
De bidonhouders komen van mijn oude fiets... 1tje is zoek geraakt in mijn rommel schuur.... Dus moet van het weekend even gaan zoeken, een tweede was vandaag zeker wel lekker geweest.Kilowatt schreef:JWi schreef:
@Pascal_k: Mooie bike
Waarom maar één bidonhouder ?
Mooie fiets hoor, de nieuwe Aeroroad. Snoertjes bij de cockpit ook mooi weggewerkt. Geen 'lilijke' calipers als op de Trek Emonda, of onder the chain/seat stay gemonteerd met een 'lillijke' kabel release bij de cockpit. Drie bouten op de downtube, één is van de batterij(socket)?Defected1981 schreef:ziezo dat is de nieuwe aeroad
-
- Forum-lid
- Berichten: 1665
- Lid geworden op: 27 aug 2007 14:34
Dacht het niet, eerder een beetje belachelijk verhaal. Als je een bestelling plaatst krijg je een leveringsdatum, bij een frameset kan die zelfs enkele maanden bedragen. Geen enkel probleem mee. Waar ik echter wel een probleem mee heb is dat die leveringsdatum tot wel 2 maanden achteruit kan gaan terwijl diezelfde frameset als complete fiets op voorraad is. Dat is een gebrek aan respect voor klanten die al heel vroeg een bestelling plaatsten. Prijs/kwaliteit heeft daar hoegenaamd niets mee te maken, je hebt een afspraak en die wordt niet nageleefd, punt! En dan dat ze doen alles wat ze kunnen is onzin want de complete fietsen leveren ze wel uit.iCanjan schreef:Goed verhaal.JWi schreef:@ de klagers voor lange wacht tijden
ik zelf heb ook moeten wachten. Het heeft geen nut te klagen en te schreeuwen. Ze doen wat ze kunnen.
Daar komt bij: je weet het en/of had het kunnen weten dat er vertraging kan ontstaan.
Je hebt bewust gekozen voor Canyon (prijs kwaliteit cq voor een dubbeltje op de eerste rang)
als het dan even tegen zit moet je niet zeiken. dan had je maar meer moeten betalen en/of bij de plaatselijk fietsboer moeten bestellen.
je krijgt waar je voor betaald (een top fiets met top onderdelen) het kan zijn dat de levertijd daar door in gedrang komt. dat is het gevolg van een goedkope fiets met top onderdelen.
de servies is zeer goed. wanneer er iets is regelen zij het voor je.
dus samenvattend: stop nu eens met dat geklaag. je krijgt een top fiets voor een lage prijs (om de klagers al vast voor te zijn het gaat hier om een prijs kwaliteit verhouding)
als je nu ook nog een gegarandeerde top levering wil, kies dan een showroom model.
Als je wilt blijven klagen open dan een eigen forum !!
De reden van schrijven is dat ik het een beetje beu ben iedere dag dat gezeik te moeten lezen. ik wil graag iets lezen over Canyon maar dat wordt nu vertroebeld door alleen maar gezeik.
Alvast bedank voor het opnieuw terug brengen on topic:
"Canyon levert geweldige fietsen"
Benieuwd hoe JWi zou reageren als hij bij de slager in de rij staat om 1 kg kipfilet maar vervolgens moet wachten eer de klanten die een steak willen bediend zijn en de opmerking krijgt dat hij niet moet zeiken want dat die kipfilet wel heel erg lekker en gezond is voor heel weinig geld.
Voor de duidelijkheid: de mijne is eindelijk geleverd! Heb hem gemonteerd en het wachten is de moeite waard gebleken, wat een racemachientje! Fotootjes komen er vanavond nog aan.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
waarom weet je nu al dat hij na bv 28 dagen fietsen terug moet??
heb een beetje vertrouwen wat je gaat kopen.
na twee keer fietsen weetje wel of de maat goed is.
en neem van mij aan........ 1 keer op een Canyon en je wilt niet meer terug
heb een beetje vertrouwen wat je gaat kopen.
na twee keer fietsen weetje wel of de maat goed is.
en neem van mij aan........ 1 keer op een Canyon en je wilt niet meer terug
De trotse eigenaar van een Canyon CF SLX 9.0 SL
en toffe job bij canyon ?JWi schreef:waarom weet je nu al dat hij na bv 28 dagen fietsen terug moet??
heb een beetje vertrouwen wat je gaat kopen.
na twee keer fietsen weetje wel of de maat goed is.
en neem van mij aan........ 1 keer op een Canyon en je wilt niet meer terug
@ ijzerenbriek.
ik snap best wat je bedoeld en ik heb mij toen ook niet heel happy gevoeld (ik heb uiteindelijk 4,5 maand moeten wachten)
MAAR, het concept wat canyon hanteert is gebaseerd op massa stuks en geen maatwerk.
dat betekend dus dat bepaalde modellen en samenstelling eerst worden verwerkt voor dat jij en ik aan de beurt zijn.
daarom zeg ik ook het zelfde als jouw voorbeeld bij de slager.
ik betaal voor een goed stuk vlees wat ik zelf kan kiezen. dan mag je verwachten dat de steak niet voor gaat. maar als ik naar de kiloknaller ga, loop ik het risico (de besparing op kosten moet ergens vandaan komen) dat ik later aan de beurt ben.
JW
ik snap best wat je bedoeld en ik heb mij toen ook niet heel happy gevoeld (ik heb uiteindelijk 4,5 maand moeten wachten)
MAAR, het concept wat canyon hanteert is gebaseerd op massa stuks en geen maatwerk.
dat betekend dus dat bepaalde modellen en samenstelling eerst worden verwerkt voor dat jij en ik aan de beurt zijn.
daarom zeg ik ook het zelfde als jouw voorbeeld bij de slager.
ik betaal voor een goed stuk vlees wat ik zelf kan kiezen. dan mag je verwachten dat de steak niet voor gaat. maar als ik naar de kiloknaller ga, loop ik het risico (de besparing op kosten moet ergens vandaan komen) dat ik later aan de beurt ben.
JW
De trotse eigenaar van een Canyon CF SLX 9.0 SL
- Jaap Telder
- Forum-lid
- Berichten: 1735
- Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12
Mooi!B. Banner schreef:Defected1981 schreef:ziezo dat is de nieuwe aeroad
Had ik twaalf pagina's terug ook al gepost
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 03 jul 2014 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.