Canyon
- Jaap Telder
- Forum-lid
Daar heb je een punt inderdaad. Zo wordt bijvoorbeeld mijn maat, Medium, niet geleverd met de gewenste stuurpen lengte, 120mm. Na aflevering direct je stuur combinatie demonteren om deze vervolgens in te ruilen voor een andere maat wordt je ook niet vrolijk van.
Ik heb de gewenste stuurpen lengte zelf besteld met de gedachte dat een stuurpen wel te slijten is. Een extra stuur combinatie bestellen is wel iets te veel van het goede. Hopelijk bieden ze in het vervolg meer afmontage keuzemogelijkheden.
---
Las zojuist het artikel gedeeld door Jaap.
Ik heb de gewenste stuurpen lengte zelf besteld met de gedachte dat een stuurpen wel te slijten is. Een extra stuur combinatie bestellen is wel iets te veel van het goede. Hopelijk bieden ze in het vervolg meer afmontage keuzemogelijkheden.
---
Las zojuist het artikel gedeeld door Jaap.
Niet bestaand probleem met Utegra. Ik heb niets te vrezen.cyclingBE schreef: De Canyon Aeroad CF SLX komt er meteen in verschillende versies. De goedkoopste versie krijgt Shimano Ultegra 6800 aan ongeveer 2800 euro (prijzen nog niet definitief) en met gewone stuur en stuurpen in plaats van de Aerocockpit CF. De duurdere versies krijgen wel die geïntegreerde cockpit. Bestellen kan vanaf eind augustus.
-
- Forum-lid
En hier is ie dan eindelijk!!
- Canyon CF SLX, een smalleke
- Campa chorus compact 50-34 / 12-25
- Moss speed 420 sharkskin
- Vittoria EVO CX tubes
- Ritchey WCS stuur en pen
- Selle Italia SLR carbon team edition
- Look KEO Blade II
- Fizik Microtex
En dan zijn we er zeker?
Nog niet nagewogen maar echt gevoelig lichter dan mijn Red Bull X-lite die naargelang de wielen die ik er in steek rond de 6.8 kg draait. Nu heb ik dus eindelijk eens een UCI not legal machine . Schat rond de 6.5 kg rijklaar.
Bidonhouders Elite Moro D of zoiets en 2 bidons heb ik van Canyon gekregen omdat de levering 2 maand later is. Mooie compensatie dus waar ik wel blij mee ben.
En nu vriendjes worden want een nieuwe fiets moet altijd even wennen.
- Canyon CF SLX, een smalleke
- Campa chorus compact 50-34 / 12-25
- Moss speed 420 sharkskin
- Vittoria EVO CX tubes
- Ritchey WCS stuur en pen
- Selle Italia SLR carbon team edition
- Look KEO Blade II
- Fizik Microtex
En dan zijn we er zeker?
Nog niet nagewogen maar echt gevoelig lichter dan mijn Red Bull X-lite die naargelang de wielen die ik er in steek rond de 6.8 kg draait. Nu heb ik dus eindelijk eens een UCI not legal machine . Schat rond de 6.5 kg rijklaar.
Bidonhouders Elite Moro D of zoiets en 2 bidons heb ik van Canyon gekregen omdat de levering 2 maand later is. Mooie compensatie dus waar ik wel blij mee ben.
En nu vriendjes worden want een nieuwe fiets moet altijd even wennen.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
-
- Forum-lid HC
Strak vele veilige km's.
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid
Heb er aan getwijfeld maar uiteindelijk voor het zwarte zadel gegaan omdat ik het zo mooi vond. WIt zadel met rood streepje zou ook mooi geweest zijn maar mijn Red Bull heeft een wit zadel met wit stuurlint en wilde het dus eens anders proberen. Met een zwart stuurlint gaat het allemaal iets de zwart worden denk ik.BasJansen schreef:Zwart stuunlintje overwegen misschien?
Ik ben van de 'zadel zelfde kleur als stuurlint'-school
Nee hoor, Dit is echt mijn mooi weer mooi asfalt fiets en daar rij ik dus wel altijd met tubes mee omdat het zo zalig bolt. Neem busje pitstop mee maar ben er mij wel van bewust dat het eens niet gaat lukken daarmee. Dat neem ik er dan maar bij maar tot op heden mij nog niet moeten laten oppikken. Trainingen doe ik met andere fietsen met bandjes.brekson schreef:knap veloke ! rijd jij altijd met tubes ? Ook tijdens trainingen ? Altijd reservetube bij dan ?
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.