Specialized
Enigszins vervuiling hier aangezien ik op een Trek rondrijCorto Maltese schreef:Toch grappig. Ik ben 1.85 en heb ook een korte romp. Lange benen en armen. Een Roubaix in maat 56 ging echt niet passen. Zadelpen zat dan niet ver genoeg in het frame. Geen spacers en een stuurpen van 120 mm. Ik ben benieuwd hoe jij dat op een 56 hebt.
Deze Trek heeft een vrij fors balhoofd, 18 cm volgens mij. En er zit nog een 2 cm conusding tussen, verder 11 cm stuurpen en een vrij lange zadelpen.
Overigens komt volgende week m'n Specialized binnen, dan post ik hier wel een foto
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Nibali's Tarmac!
-
- Forum-lid
+1
-
- Forum-lid HC
-1
Niets mis met het frame of de blauwe flip/flop lak maar het spuitschema is imho wat kinderachtig. Als ik het vergelijk met bij de 2013 fiets van Cancellara (spartacus spuitschema) op zijn trek (van het merk ben ik geen fan) kan dit beter heel snel doorgespoeld worden.
Niets mis met het frame of de blauwe flip/flop lak maar het spuitschema is imho wat kinderachtig. Als ik het vergelijk met bij de 2013 fiets van Cancellara (spartacus spuitschema) op zijn trek (van het merk ben ik geen fan) kan dit beter heel snel doorgespoeld worden.
Laatst gewijzigd door sharkman113 op 08 jul 2014 09:01, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Prachtig , Tommeke! Al had ie er nog beter uitgezien al het blauw wit was.
Beste leden, ik zit ook te kijken voor nieuwe fiets! De venge het liefste maar ben 1.87cm en BBL van 94cm dus vrijwel lang. Bezit nu een koga kimera 2012 maat 61 cm. Zou ik weer een 61 moeten of zou een 58 nog kunnen?
Armen zijn iets korter in verhouding,
Heeft er iemand van 61 cm een foto? Bedankt alvast
Armen zijn iets korter in verhouding,
Heeft er iemand van 61 cm een foto? Bedankt alvast