Volgens mij alleen op de 6870...sietze11 schreef:@GRS pro bike service
kunnen de sprintbuttons op de ultegra di2 6770?
Wat is het nut van Di2/EPS voor de fietstoerist?
- GRS Pro Bike service
- Forum-lid
- Contact
Ook al heb je ermee gereden, dan kun je nog steeds de prijs te hoog vinden.
Het ligt er maar net aan wat je er voor over hebt.
Ik heb er nog nooit mee gereden, geloof gelijk dat het super rijdt, maar zou het vanwege de prijs ook niet zo snel aanschaffen. ( ik heb ook nog lang geen nieuwe fiets/groep nodig )
Het ligt er maar net aan wat je er voor over hebt.
Ik heb er nog nooit mee gereden, geloof gelijk dat het super rijdt, maar zou het vanwege de prijs ook niet zo snel aanschaffen. ( ik heb ook nog lang geen nieuwe fiets/groep nodig )
ting ting,
Sup xroad SE
Sup xroad SE
IK heb wel degelijk een keer met Di2 gereden. Het schakelt geweldig maar toch vindt ik het nog steeds overbodig voor een 60 plusser als ik, die nog maar sporadisch( alleen) gemiddeld van 32 km/u kan halen. En mijn fietsmaatje rijdt al 2 jaar met Di2 en is nog vaak aan het klootzakken met schakelen.
-
- Forum-lid
Wat bedoel je met klootzakken met schakelen?ilikebike schreef:IK heb wel degelijk een keer met Di2 gereden. Het schakelt geweldig maar toch vindt ik het nog steeds overbodig voor een 60 plusser als ik, die nog maar sporadisch( alleen) gemiddeld van 32 km/u kan halen. En mijn fietsmaatje rijdt al 2 jaar met Di2 en is nog vaak aan het klootzakken met schakelen.
Ik rij nu 3 jaar met UI2, en het is gewoon een fantastisch systeem.Nog nooit een probleem mee gehad.ik geef toe dat het ook een deel emotie is, maar dat is eigenlijk elke fiets waar de prijs hoger ligt is ca. 2000 euro.
Ik heb er een ketting vanger opzitten , maar deze gelukkig nog nooit hoeven te gebruiken.Leek me wel verstandig bij een witte fiets.
Met multi shifting heb ik behalve op bike motion nog nooit mee gereden.Heeft iemand hier wel ervaring mee?
Klootzakken bedoel ik mee "misschakelen". Normaal kan het niet maar bij hem wel.rene-koga schreef:Wat bedoel je met klootzakken met schakelen?ilikebike schreef:IK heb wel degelijk een keer met Di2 gereden. Het schakelt geweldig maar toch vindt ik het nog steeds overbodig voor een 60 plusser als ik, die nog maar sporadisch( alleen) gemiddeld van 32 km/u kan halen. En mijn fietsmaatje rijdt al 2 jaar met Di2 en is nog vaak aan het klootzakken met schakelen.
Ik rij nu 3 jaar met UI2, en het is gewoon een fantastisch systeem.Nog nooit een probleem mee gehad.ik geef toe dat het ook een deel emotie is, maar dat is eigenlijk elke fiets waar de prijs hoger ligt is ca. 2000 euro.
Ik heb er een ketting vanger opzitten , maar deze gelukkig nog nooit hoeven te gebruiken.Leek me wel verstandig bij een witte fiets.
Met multi shifting heb ik behalve op bike motion nog nooit mee gereden.Heeft iemand hier wel ervaring mee?
Ik zou dan eens snel achter de wereldkampioenschappen voor senioren aan gaan.ilikebike schreef:Het schakelt geweldig maar toch vindt ik het nog steeds overbodig voor een 60 plusser als ik, die nog maar sporadisch( alleen) gemiddeld van 32 km/u kan halen.
Als jij solo dergelijke snelheden haalt (Marianne Vos doet solo gemiddeld rond de 33) dan ben jij dit jaar of volgend jaar de nieuwe wereldkampioen bij de senioren.
Als je jouw talenten eerder had ontdekt was je misschien wel een bekende wielrenner geweest. Of ben je dat en zit je hier gewoon onder een nietszeggende nickname?
Het maakt me niet uit wat jij denktNicosch schreef:Ik zou dan eens snel achter de wereldkampioenschappen voor senioren aan gaan.ilikebike schreef:Het schakelt geweldig maar toch vindt ik het nog steeds overbodig voor een 60 plusser als ik, die nog maar sporadisch( alleen) gemiddeld van 32 km/u kan halen.
Als jij solo dergelijke snelheden haalt (Marianne Vos doet solo gemiddeld rond de 33) dan ben jij dit jaar of volgend jaar de nieuwe wereldkampioen bij de senioren.
Als je jouw talenten eerder had ontdekt was je misschien wel een bekende wielrenner geweest. Of ben je dat en zit je hier gewoon onder een nietszeggende nickname?