Globalsat GB580P fietscomputer
Probeer eens een beetje je usb kabel voorzichtig heen en weer te bewegen waar deze in de computer gestoken wordt, bij mij was het probleem dat de ingang in de computer niet zo heel goed is. Als je de kabel heen en weer beweegt en hij maakt goed contact dan vraagt de computer of je verbinding wilt maken met je pc. Houd dan de kabel zo vast in die stand en wacht dan tot de update klaar is.
-
- Forum-lid
Uiteindelijk via een andere computer in één keer de firmware update kunnen doen. Blijkbaar zijn alle USB poorten op mijn werkcomputer niet goed genoeg voor dit proces.
Sinds enkele dagen ben ik ook in het bezit van deze fietscomputer.
Het aansluiten op een windows 64bit pc valt niet mee. Toch is het gelukt de firmware te upgraden.
Alle functies werken. Echter na een gereden route werkt de trackback functie niet. Ik wil de route terugrijden op het apparaat zelf maar de fietscomputer bevriest direct als ik dit commando geef.
Waar zou dit aan kunnen liggen? Aan de instellingen o.i.d.?
Ben benieuwd of er een forumlid een vergelijkbaar probleem heeft gehad.
Ben benieuwd naar eventuele reacties en tips! Dank alvast.
Het aansluiten op een windows 64bit pc valt niet mee. Toch is het gelukt de firmware te upgraden.
Alle functies werken. Echter na een gereden route werkt de trackback functie niet. Ik wil de route terugrijden op het apparaat zelf maar de fietscomputer bevriest direct als ik dit commando geef.
Waar zou dit aan kunnen liggen? Aan de instellingen o.i.d.?
Ben benieuwd of er een forumlid een vergelijkbaar probleem heeft gehad.
Ben benieuwd naar eventuele reacties en tips! Dank alvast.
Helaas, het probleem is niet opgelost.
Firmware opnieuw geïnstalleerd. Nu van andere pc. Proefritje gemaakt. Rit opgeslagen. Maar weer loopt de fietscomputer vast na trackback geactiveerd te hebben.
Ik heb trouwens inmiddels wel een nieuwe fietscomputer van leverancier gekregen. Helaas ligt het probleem dus naar mijn inschatting ergens in de instellingen of software van de GB580P.
Ik hou me aanbevolen voor tips.
Apparaat bevalt mij verder prima.
Firmware opnieuw geïnstalleerd. Nu van andere pc. Proefritje gemaakt. Rit opgeslagen. Maar weer loopt de fietscomputer vast na trackback geactiveerd te hebben.
Ik heb trouwens inmiddels wel een nieuwe fietscomputer van leverancier gekregen. Helaas ligt het probleem dus naar mijn inschatting ergens in de instellingen of software van de GB580P.
Ik hou me aanbevolen voor tips.
Apparaat bevalt mij verder prima.
iemand al ervaring met de nieuwe software/firmware? http://www.gs-sport.com/pro_dl.php?en_p ... _cnt_id=33