Blij dat ik vandaag al mijn (gebruikte maar zo goed als nieuw uitziende) Synapse op kon halen. Fietst toch wel weer heel anders in vergelijking met mijn alu Optimo.
Nadeel van gebruikt, ik mis mijn spacertoren.
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Afbeelding](https://dl.dropboxusercontent.com/u/60147/Photos/synapse%20klein.jpg)
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Nu heeft rug rugklachten dikwijls een andere oorzaak .velolove schreef:Een oorzaak van lage rugklachten en ook nekklachten, is vaak gelegen in een niet adequaat ingestelde fietspositie. Een fietspositie moet aangepast worden op het lichaam. Veelal wordt de fout gemaakt dit op de gok te doen, of het cosmetische van de fiets, voorrang te geven. Dit is uiteraard niet verstandig. Een lange en diepe zit, zoals een prof, is nu eenmaal niet voor iedereen weggelegd. Men moet bij het instellen van de zitpositie met name rekening houden met de sterke en zwakke punten van het lichaam. Men moet bijvoorbeeld rekening houden met de lengte van de hamstrings, de mobiliteit van het bekken, lage rug en nek.
imrulqays schreef:Misschien even naar de psychiater voor een check-upNicosch schreef:(...) ik mis mijn spacertoren.![]()
jimmycr schreef:Nu heeft rug rugklachten dikwijls een andere oorzaak .
Ik heb zeer veel rugklachten gehad maar kwam door zwaar werk.
Wat bedoeld je ?velolove schreef:Wat een onzin allemaal...jammer...