Tour 2014
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mij niet.... Mooie aanvallende renner, maar die poppenkast overtreft dat makkelijk qua irritatie. Jammer.
Less is bore
Kom op Rogers! Alles behalve Voeckler!!!!!
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat een opluchting!!
Less is bore
Dat dacht ik ook
Maar voor Mollema ziet het er steeds slechter uit Ten Dam daarentegen....
Maar voor Mollema ziet het er steeds slechter uit Ten Dam daarentegen....
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Jammer van Voeckler, een van de meest aanvalslustige renners in het peloton
Voor hem telt een overwinning ipv een top 10 en is dat niet datgene waarvan wij hier willen dan Bauke of Laurens dat ook zouden doen....
Voor hem telt een overwinning ipv een top 10 en is dat niet datgene waarvan wij hier willen dan Bauke of Laurens dat ook zouden doen....
-
- Forum-lid HC
Bauke heeft in ieder geval t.o.v. vorig jaar weinig progressie gemaakt, begint er afgezien van de zwaarte van de tour gewoon steeds moeizamer uit te zien en behalve dat hij weinig slechte dagen heeft zijn de goede ook met een lampje te zoeken...imho. niet echt een plezier om naar te kijken en gelukkig zijn er ook (klassements-) renners die wel iets riskeren en de kans op instorten op de koop toenemen (altijd volgen kan nog net als je het talent hebt van zoetemelk en de pech dat er steeds iemand beter is dan jij, in elk ander geval zie ik toch liever aanvallers als aanklampers).
-
- Forum-lid HC
Tja hij heeft dan ook al eens heel hoog gescoord in het klassement en een verbetering daarvan zit er voor hem wellicht toch niet in. Voor veel anderen geld dat niet.fredhhw schreef:Jammer van Voeckler, een van de meest aanvalslustige renners in het peloton
Maar desondanks ben ik het wel met jou laatste stelling en die van Sharkman eens.
-
- Forum-lid
Ik vind stiekem dat er te licht gedacht wordt over een 10 tien in de tour, hoe vaak heeft een Nederlander dat in de afgelopen 15 jaar geflikt? 3, 4 keer? Mollema is zeker geen plezier om te zien, maar toch haalt hij wel resultaten. Ten Dam vind ik helemaal niets op aan te merken, een top 10 in de tour zou een hem sieren.
Up and down, but in the end it's only round and round.
-
- Forum-lid HC
Niets mis met een top tien in de tour, zeker als die is behaald door jezelf te laten zien en zo dicht als mogelijk bij het podium te komen. Mistlukt dat dan is plaats 10 een prima resultaat. Een kleurloze plaats 10 door enkel te volgen is (voor mij persoonlijk) weer minder waard dan een renner die gaat voor dagsucces (en daarin desnoods faalt).
Helpt ook wel mee dat ik jaren naar de hegemonie van Hinault heb moeten kijken en een heel peloton dat zich willoos naar parijs liet leiden. Wielrennen is een kijksport en als een flinke groep enkel de ranglijst en de angst om te falen voor ogen heeft blijft er weinig te kijken over.
Helpt ook wel mee dat ik jaren naar de hegemonie van Hinault heb moeten kijken en een heel peloton dat zich willoos naar parijs liet leiden. Wielrennen is een kijksport en als een flinke groep enkel de ranglijst en de angst om te falen voor ogen heeft blijft er weinig te kijken over.
-
- Forum-lid
Misschien was vorig jaar ook wel een uitschieter voor Mollema. Iedereen riep toen dat Mollema itt Gesink wel ooit podium zou kunnen rijden, maar al met al denk ik dat Gesink toch een betere ronderenner is. Als Mollema nu tiende wordt is dat wat mij betreft redelijk volgens verwachting.
-
- Forum-lid HC
Ik zou zo een officieel tour routeboek wel eens willen inzien. Iemand een idee hoe je een kunt bemachtigen of eventueel digitaal inzien?
Wat bedoel je precies? Bedoel je de exacte route van de individuele etappes?Bericht door ericpeters » 22 jul 2014 22:20
Ik zou zo een officieel tour routeboek wel eens willen inzien. Iemand een idee hoe je een kunt bemachtigen of eventueel digitaal inzien?
Op www.letour.fr kan je vrij veel vinden als je naar 'stages' gaat, en dan 'time schedule' zie je ook de kleine plaatsjes waar ze doorheen gaan + afstanden.