Ja, dat doen ze altijd bij Canyon; nog ff een extra check zodat jij je kunt ergeren en kunt zeuren op een forum..... ! Is de Endurace überhaupt al twee maanden te koop? Ik dacht van niet.....Jahrastafari schreef:Krijg ik gisteren na 2 maanden wachten op een Endurace eindelijk een UPS track and trace, wordt de fiets doodleuk in Utrecht bij Canyon afgeleverd ipv bij mij thuis.....? Is dit de normale procedure? Moet nu weer minimaal 2 dagen langer wachten, pffff.
Canyon
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
-
- Forum-lid
In ieder geval wel 2 maanden geleden te bestellen.tomtom schreef:Ja, dat doen ze altijd bij Canyon; nog ff een extra check zodat jij je kunt ergeren en kunt zeuren op een forum..... ! Is de Endurace überhaupt al twee maanden te koop? Ik dacht van niet.....Jahrastafari schreef:Krijg ik gisteren na 2 maanden wachten op een Endurace eindelijk een UPS track and trace, wordt de fiets doodleuk in Utrecht bij Canyon afgeleverd ipv bij mij thuis.....? Is dit de normale procedure? Moet nu weer minimaal 2 dagen langer wachten, pffff.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Bij andere merken , gekocht bij de reguliere fietsenboer, moet je bij een bestelling vaak nog veel langer wachten is mijn ervaring.....Jahrastafari schreef:Krijg ik gisteren na 2 maanden wachten op een Endurace eindelijk een UPS track and trace, wordt de fiets doodleuk in Utrecht bij Canyon afgeleverd ipv bij mij thuis.....? Is dit de normale procedure? Moet nu weer minimaal 2 dagen langer wachten, pffff.
Benieuwd of hier een publiek voor is : http://www.canyon.com/_en/outlet/origin ... /list.html
Je kan nu de originele prof-fietsen aankopen
Je moet er de gebruikssporen maar bijnemen
Je kan nu de originele prof-fietsen aankopen
Je moet er de gebruikssporen maar bijnemen
Sworks Venge
Tja, ik weet niet of Canyon de moeite neemt om de slijtage-gevoelige onderdelen te vervangen. Anders kan dit best interessant zijn om een fiets met een hoop korting te kopen.
Op die manier heb ik ook een Team Blanco (Giant) TT fiets kunnen krijgen, waarbij er nieuwe wielen, cassette, ketting, remblokjes gemonteerd zijn (chainrings waren nog prima).
Op die manier heb ik ook een Team Blanco (Giant) TT fiets kunnen krijgen, waarbij er nieuwe wielen, cassette, ketting, remblokjes gemonteerd zijn (chainrings waren nog prima).
Volgens mij doen ze niet veel moeite voor de fietsen. Zie de achterste bidon houder van de fiets van Joaquim RodriguezP_Roeske schreef:Tja, ik weet niet of Canyon de moeite neemt om de slijtage-gevoelige onderdelen te vervangen. Anders kan dit best interessant zijn om een fiets met een hoop korting te kopen.
Zo mooi vind ik die prijzen niet. Het zijn fietsen uit 2012. Volgens mij gokken ze op het 'kick' effect. "Mijn fiets is van een prof geweest" ozo... Ook 'slechts' 10 speed di2. Is dat op z'n minst de 2-kabel-versie of zelfs nog de oude met 4 pins stekkertjes? Als je dan iets stuk hebt kun je nog eens gaan bloeden...
Mijn trainingen op bikeplanner.com
-
- Forum-lid HC
+1 voor die prijzen koop je nieuw 2014, misschien niet di2 maar wel mechanisch da9000 of voor hele minimale meerprijs. Waarom je dit zou kopen is mij een raadsel bij 25% minder zou het wat anders zijn.henkv schreef:Zo mooi vind ik die prijzen niet. Het zijn fietsen uit 2012. Volgens mij gokken ze op het 'kick' effect. "Mijn fiets is van een prof geweest" ozo... Ook 'slechts' 10 speed di2. Is dat op z'n minst de 2-kabel-versie of zelfs nog de oude met 4 pins stekkertjes? Als je dan iets stuk hebt kun je nog eens gaan bloeden...