foto van je fiets
@ JPAR en @ codex
Bedankt voor jullie goede wensen i.v.m. mijn nieuwe fiets en zoals beloofd nog een andere foto.
Bedankt voor jullie goede wensen i.v.m. mijn nieuwe fiets en zoals beloofd nog een andere foto.
Ridley Fenix C20- 2015 / MBK Super Mirage 105 / Giant XTC
Als je blijft trappen, kom je vooruit !
Als je blijft trappen, kom je vooruit !
Rood en Zeedijk heSpeedWing schreef:Vanavond even een foto van mijn Rose Xeon RS-3000 op de zeedijk genomen.
Ik blijf toch rood/zwart (eventueel met een beetje wit) een erg mooie combi vinden.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
FSC50CM-23U carbon clinchers van Wheelsfar (Farsports) en Continental Grand Prix 4000S II banden.fmr schreef:Die banden en wielen staan er goed! Wat is het merk en type?SpeedWing schreef:Vanavond even een foto van mijn Rose Xeon RS-3000 op de zeedijk genomen.
Mooie fiets! Wielen staan inderdaad goed. Tevreden over? Valt mij op dat een kleur in de wielen/banden sowieso vaak heel mooi kan staan, wat je in eerste instantie niet verwacht.SpeedWing schreef:Vanavond even een foto van mijn Rose Xeon RS-3000 op de zeedijk genomen.
Krijg mijn xeon rs 2000 in precies dezelfde kleuren over anderhalve week met zonda wielen en Shimano 5800 afmontering. Afwerking van naden ziet er bij die 'shiny' uitvoeringen ook mooier uit en vond persoonlijk deze kleur er in de winkel ook bovenuit steken. Wilde eerst voor mat zwart gaan, maar vond ik toch tegenvallen eenmaal in de winkel.
Op fietsen kunnen ze het al leveren, los verkopen ze het nog niet. De Pro SL 2000 2015 met 5800 kan je bijvoorbeeld al op de site bestellen voor dezelfde prijs als de oude. Bij mij vroegen ze 75 euro extra omdat het al een aanbieding was.Yaspo schreef:Met 5800? Hoe heb je dat geregeld? Zie het nog niet op de website staan.