Pinarello
- Jaap Telder
- Forum-lid
- Jaap Telder
- Forum-lid
Mooie fiets, geniet er van!
Hallo,
ik ben een beginner en me aan het oriënteren op een goede kwaliteit tweedehands.
Nu kwam ik de volgende Pinarello Prince tegen:
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... =mympBuyer
Beschrijving:
Aluminiumframe met carbon voorvork en achterbrug.
Afgewerkt met campagnolo chorus 10 speed, campagnolo khamsin velgen.
plat carbonstuur. Er zijn niet meer dan 600km op de fiets gemaakt. Fiets is 5 jaar oud (waarvan 4 jaar op zolder).
Morgenavond kan ik hem gaan bekijken. Prijs is nog niet bevestigd/overeengekomen.
Mijn vraag aan jullie: Is dit een goede deal? En zo ja, wat zou een redelijke prijs zijn?
Tips en advies heel welkom! Alvast bedankt.
ik ben een beginner en me aan het oriënteren op een goede kwaliteit tweedehands.
Nu kwam ik de volgende Pinarello Prince tegen:
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... =mympBuyer
Beschrijving:
Aluminiumframe met carbon voorvork en achterbrug.
Afgewerkt met campagnolo chorus 10 speed, campagnolo khamsin velgen.
plat carbonstuur. Er zijn niet meer dan 600km op de fiets gemaakt. Fiets is 5 jaar oud (waarvan 4 jaar op zolder).
Morgenavond kan ik hem gaan bekijken. Prijs is nog niet bevestigd/overeengekomen.
Mijn vraag aan jullie: Is dit een goede deal? En zo ja, wat zou een redelijke prijs zijn?
Tips en advies heel welkom! Alvast bedankt.
-
- Forum-lid HC
Alu Prince van 5 jr oud??Ik denk dat ie 11 tot 13 jr oud is, aan het kleurenschema te zien, de groep en de wielen wat jonger evenals het stuur.
Foto's zijn wel summier, ga er maar kijken en rijd er eens op, echter meer dan E400,- zou ik er niet voor geven.
Kijk naar de staat van de onderdelen en het frame.Vooral de carbon achterbrug behoeft wat meer inspectie, daar waar het carbon in de aluminium lugs gelijmd is.
Succes.
Foto's zijn wel summier, ga er maar kijken en rijd er eens op, echter meer dan E400,- zou ik er niet voor geven.
Kijk naar de staat van de onderdelen en het frame.Vooral de carbon achterbrug behoeft wat meer inspectie, daar waar het carbon in de aluminium lugs gelijmd is.
Succes.
-
- Forum-lid HC
Fassa Bortolo Kleurenschema uit +/- 2001 lijkt me, die Chorus groep zag er toen ook zo uit.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lol, die is idd heeeeel oud. Om precies te zijn de Fassa Bortolo versie uit 2003.
Als iemand die info bij deze fiets geeft zou ik hem sowiso niet meer vertrouwen. De Prince is al vanaf 2006 of 2007 van plastic.
Als iemand die info bij deze fiets geeft zou ik hem sowiso niet meer vertrouwen. De Prince is al vanaf 2006 of 2007 van plastic.
Less is bore