Een echte??
-
- Forum-lid
Dus hij koopt een cervelo en denkt dan na een keertje fietsen, ik heb toch wat veel fietsen ... Deze moet eruit ?
Ik vind t zaakje stinken ...
Ik vind t zaakje stinken ...
Inderdaad allemaal heel dubieus. Heel ongeloofwaardig om zo een fiets na 1x rijden weg te doen. Blijkbaar een fiets liefhebber als je zoveel fietsen bezit. En dan niet meer weten waar de fiets gekocht is? Hoeveel dealers bij hem in de buurt zullen een Cervelo verkopen?
Mijn herenfiets die ik al 12 jaar heb, weet ik nog waar die gekocht is.
Mijn herenfiets die ik al 12 jaar heb, weet ik nog waar die gekocht is.
Wanneer genoeg te weinig is, is niets genoeg
-
- Forum-lid HC
Waar word er gezegd dat de verkoper niet weet waar hij de fiets gekocht heeft?!
Ik bewaar ook echt nooit een factuur van iets wat ik koop. Om nu meteen te zeggen dat t zaakje niet klopt?
Ik bewaar ook echt nooit een factuur van iets wat ik koop. Om nu meteen te zeggen dat t zaakje niet klopt?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Omdat er hier klaarblijkelijk niemand op het idee kwam om de vraag gewoon te stellen heb ik een mailtje gestuurd met de vraag of het een echte is en waar hij hem had gekocht.
Al na enige ure antwoord gekregen.
Al na enige ure antwoord gekregen.
Hij is zeker echt en ik ben de eerste eigenaar. De fiets is gekocht bij Azurri in Breda en ik doe hem weg omdat ik een verzamelaar ben en inmiddels iets teveel fietsen heb. Ik moet alleen helaas zeggen dat er a.s. zaterdag iemand komt kijken, dus hij is waarschijnlijk al verkocht. Ik zal het je laten weten als het toch niet doorgaat.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
In het geval van een Cervelo is het makkelijk controleerbaar obv het framenummer. FF checken op de site van Cervelo. Verder zegt de staat van de fiets ook veel. Tenzij hij opnieuw gespoten is (en ook dat is te zien), kun je op basis van de lak rondom het bracket en padjes echt wel zeggen of de fiets maar 1 keer gebruikt is.
En als hij echt een verzamelaar is zou hij het verschil tussen een S2 en Soloist toch wel moeten weten......
En als hij echt een verzamelaar is zou hij het verschil tussen een S2 en Soloist toch wel moeten weten......
Ik pak ze wel weer in de afdaling