Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Flo Cycling

frenkie
Forum-lid

frenkie 07 jan 2013 13:45

Iemand ervaringen met wielen van deze mannen?
http://www.flocycling.com/store/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik overweeg om hier bij de volgende pre-order een discwiel en een voorwiel aan te schaffen voor mijn nieuwe tijdritfiets. Inclusief shipping en douane moet ik volgens mij ergens ronde de 1100 euro gaan uitkomen, waar een clinchersetje van Reynolds of Hed richting de 1700-1800 euro gaan. Hoe de levensduur en aftersales zijn kan waarschijnlijk niemand nog melden (ze zijn pas een jaar in productie) en is sowesio een gok, maar voor 600-700 euro prijsverschil....

Op dit moment werken ze nog steeds met pre-order leveringen; eens in de paar maanden is er een inschrijving welke na ongeveer 2 maanden wachttijd (productie & shipping) worden uitgeleverd. Is er misschien iemand die bij een eerdere productieserie een setje naar Nederland heeft laten komen en zijn ervaring wil delen? Op het Slowtwitch forum heb ik al een en ander gelezen, men is daar enthousiast, maar het klinkt bijna te mooi om waar te zijn.
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift

bjaslagter
Forum-lid

Gebruikersavatar bjaslagter 17 sep 2013 08:59

Een oud onderwerp, maar ik ben ook druk aan het kijken naar een disc en hoog voorwiel, dit lijkt me een fantastische optie. Ik heb wat e-mailverkeer met Jon (1 van de 2 broers die het bedrijf runnen) gehad, ben bijzonder enthousiast over hun verhaal en visie. Nu hopen dat de producten ook nog goed zijn, dus zijn er inmiddels met ervaringen op dit gebied? Zoals gezegd, reviews zijn vrijwel allemaal lovend, maar wat nuchtere Nederlandse blikken kan ik ook altijd wel waarderen.

lavsson
Forum-lid

lavsson 01 aug 2014 16:10

Heeft iemand op dit forum al met Flo-wielen gereden? Gisteren was een nieuwe verkoopronde en alles was wederom binnen een uur uitverkocht. Ik benieuwd naar ervaringen, vooral van de zwaardere en sterkere fietser.

Plaats reactie