Ridley
Goedenavond
Ik ben hier helemaal nieuw,heb even een vraag over de ridly force 6 fiets met tiagra
Weet het bouwjaar niet ,maar kan deze kopen voor 300 euro ,en verkeerd in zeer goede staat
Volgens de eigenaar niet meer dan 1000 km mee gefietst
Is dit wat voor een fanatieke ,beginnende fietser?
Wil er 2 maal per week 50 km mee fietsen
Alvast bedankt voor de reactie
Mvg John
Ik ben hier helemaal nieuw,heb even een vraag over de ridly force 6 fiets met tiagra
Weet het bouwjaar niet ,maar kan deze kopen voor 300 euro ,en verkeerd in zeer goede staat
Volgens de eigenaar niet meer dan 1000 km mee gefietst
Is dit wat voor een fanatieke ,beginnende fietser?
Wil er 2 maal per week 50 km mee fietsen
Alvast bedankt voor de reactie
Mvg John
Ben benieuwd naar de andere foto's, te zien aan waar je vandaan komt is er eigenlijk best wel veel kans dat ik je onderweg tegenkom. Ook herkenbaar aan een Fenix welke op dit forum heeft gestaan.Zeeuw54 schreef: Mijn nieuwe Ridley Fenix met de nieuwe 105 groep/11 speed en frame 2015.
Vanavond opgehaald, later volgen nog betere foto's.
Spacers e.d. worden over enkele weken aangepast.
Ik hoop dat je er vele plezierige kilometers op zult maken en tevreden met je aankoop bent.
De fietscomputer is op de foto wel het formaat laptop maar dat hoort er tegenwoordig bij en ooit zal ik zelf ook wel zo iets aan gaan.
@ arjan,
Hierbij nog een tweetal foto's en ja de fietscomputer is wel wat groot (Mio 305 hc) maar werkt fantastisch en is voor mij goed leesbaar. Ik fiets veel op de bevelanden, dus als je daar woont zou het kunnen dat je me tegenkomt. Verder ben ik lid van Zrtc Theo Middelkamp en fiets zeer regelmatig met deze club op zondagmorgen vanuit Lewedorp. Begrijp ik goed dat jij ook een Fenix rijdt ? Ik heb de mijne gekocht bij Davey in Heinkenszand ( Jansen Wielersport )
Heb er tot nu toe ongeveer 500 km mee gereden en ik vind het een top fiets. Heb inmiddels wel een kortere stem laten monteren, zodat mijn zitpositie nog beter is.
Hierbij nog een tweetal foto's en ja de fietscomputer is wel wat groot (Mio 305 hc) maar werkt fantastisch en is voor mij goed leesbaar. Ik fiets veel op de bevelanden, dus als je daar woont zou het kunnen dat je me tegenkomt. Verder ben ik lid van Zrtc Theo Middelkamp en fiets zeer regelmatig met deze club op zondagmorgen vanuit Lewedorp. Begrijp ik goed dat jij ook een Fenix rijdt ? Ik heb de mijne gekocht bij Davey in Heinkenszand ( Jansen Wielersport )
Heb er tot nu toe ongeveer 500 km mee gereden en ik vind het een top fiets. Heb inmiddels wel een kortere stem laten monteren, zodat mijn zitpositie nog beter is.
Laatst gewijzigd door Zeeuw54 op 22 aug 2014 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ridley Fenix C20- 2015 / MBK Super Mirage 105 / Giant XTC
Als je blijft trappen, kom je vooruit !
Als je blijft trappen, kom je vooruit !
http://www.respray.be dat is ook van Ridley neem anders telefonisch contact op met ze
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Voor 2015 heeft Ridley een nieuwe versie van de Noah, de SL. Mijn eerste reactie was meteen Pinarello Dogma F8 rip-off. Verder zie ik er ook veel Wilier Cento 1 air in. Ik zeg niet dat het zo is maar beide fietsen kwamen wel gelijk in me op...
Hij is wel mooi maar heeft geen eigen identiteit. Wat vinden jullie ervan?
Hij is wel mooi maar heeft geen eigen identiteit. Wat vinden jullie ervan?
-
- Forum-lid
Niet mooi. Net als de dogma overigens.
Een F8 rip off zal het niet zijn. Ik mat tenminste hopen dat ze meer dan een paar maanden hebben gedaan over de ontwikkeling (of goede bedrijfsspionage?).
Hij lijkt wel op de F8 maar dan zonder die lompe balhoofdbuis en die die gekke grote vin achteraan. een soort mooiere versie dus... (zeker die blauw/zwarte)
Hij lijkt wel op de F8 maar dan zonder die lompe balhoofdbuis en die die gekke grote vin achteraan. een soort mooiere versie dus... (zeker die blauw/zwarte)
Campagnolo Ultra Dork
Ik vind 'm erg mager qua ontwerp. De Noah van een paar jaar geleden was een flinke fiets, vooral vanaf het zij-aanzicht. De huidige vormentaal valt inderdaad als 'anoniem' te omschrijven. Jammer.
De eerste prijsvergelijker voor online fiets-shops: DonBidon.nl
Deze lijkt volgens mij heel sterk op de nieuwe moozes gilavar maar dan met een andere vork
http://www.moozes.com/gilavar
http://www.moozes.com/gilavar