Nederland - Brazilië
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dan moeten ze toch ineens wel heel goed spel gaan spelen als ze door willen....
Less is bore
[quote="Foosho"]Hoewel Derksen en co. denken dat we er overheen walsen (vi = geniaal programma), denk ik dat we naar huis mogen met 1-3. Ik hoop natuurlijk wat anders..[/quote]
Zelfde, 1-3
Ik vrees de verdediging in het centrum van Nederland tegenover de individuele kracht van Brazilië
Zelfde, 1-3
Ik vrees de verdediging in het centrum van Nederland tegenover de individuele kracht van Brazilië
Cannondale Six Carbon 105 2010
Scott Speedster S4 2005 105
Scott Speedster S4 2005 Tiagra (Total Loss) R.I.P.
da carbon rij lekker zeg!
Scott Speedster S4 2005 105
Scott Speedster S4 2005 Tiagra (Total Loss) R.I.P.
da carbon rij lekker zeg!
Wat weten we eigenlijk van de Braziliaanse defensie? Volgens mij zijn die nog niet echt op de proef gesteld. En nu mogen ze tegen Nederland. En die scoren niet heel veel maar ze winnen wel alles.
Ik gok op 3-2 voor Nederland. Nederland verdedigt matig en volgens mij Brazilie ook. En als Robben het nog wat meer op zijn heupen krijgt, kunnen we nog een mooie avond tegemoet gaan zien.
Ik gok op 3-2 voor Nederland. Nederland verdedigt matig en volgens mij Brazilie ook. En als Robben het nog wat meer op zijn heupen krijgt, kunnen we nog een mooie avond tegemoet gaan zien.
Live fast; die young. mijn blog
Ik vrees dat we alle vlaggetjes, toeters, jurkjes en pletterpetten weer in een doos mogen stoppen om ze vervolgens vol goede moed over twee jaar er weer uit te halen.
[quote="rob74"]Wat weten we eigenlijk van de Braziliaanse defensie? Volgens mij zijn die nog niet echt op de proef gesteld. En nu mogen ze tegen Nederland. En die scoren niet heel veel maar ze winnen wel alles
...
Nederland verdedigt matig en volgens mij Brazilie ook
...
[/quote]
Met Maicon en Lucio hebbe ze wel twee verdedigers die Inter aan de tripletta hebben geholpen, dus ik denk dat hun verdediging al bijna even sterk is als hun aanval.
Juan (AS Roma) en Bastos (Lyon) zijn natuurlijk ook niet de eerste de beste.
...
Nederland verdedigt matig en volgens mij Brazilie ook
...
[/quote]
Met Maicon en Lucio hebbe ze wel twee verdedigers die Inter aan de tripletta hebben geholpen, dus ik denk dat hun verdediging al bijna even sterk is als hun aanval.
Juan (AS Roma) en Bastos (Lyon) zijn natuurlijk ook niet de eerste de beste.