Pinarello of canyon.
Geen ruzie maken boyz! Nogal een vergelijking die TS maakt: Italiaans emo vs Duits degelijk, heel veel verder kunnen ze niet uit elkaar staan op het fietsenspectrum.
Je hoeft toch geen kenner te zijn om te begrijpen dat je veel meer "bang-for-your-buck" krijgt bij Canyon. Kan ook niet anders, gezien de manier waarop Canyon zijn verkoop heeft georganiseerd natuurlijk.
Verder vat GastheerG het wel aardig samen lijkt me zo.. (en volgens mij heeft TS zijn keuze al gemaakt, dus de hele discussie is inmiddels een beetje academisch aan het worden)
Je hoeft toch geen kenner te zijn om te begrijpen dat je veel meer "bang-for-your-buck" krijgt bij Canyon. Kan ook niet anders, gezien de manier waarop Canyon zijn verkoop heeft georganiseerd natuurlijk.
Verder vat GastheerG het wel aardig samen lijkt me zo.. (en volgens mij heeft TS zijn keuze al gemaakt, dus de hele discussie is inmiddels een beetje academisch aan het worden)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
JvdHurk schreef:, heb op beide fietsen GEEN ervaring, .
tsja......ook beter fietst.
Based on?
@53x11
Mijn "nietonderbouwderoeptoeter-allerie" begon vreselijk te jeuken.
Geen ervaring met beide fietsen, een Dogma afschrijven als een dweil, en het al lang achterhaalde stijf=beter getuigd niet echt van kennis.
Wel eerlijk dat ie toegeeft dat zijn hele betoog is gebaseerd op internetkennis en niet op eigen ervaring/kennis
Qua emo en prijs-prestatie heb ik niemand aangevallen, dat zijn persoonlijke afwegingen die ieder voor zich vrij mag weten.
Less is bore
-
- Forum-lid
En? Wat is het geworden??
Michiel
-
- Forum-lid
Leuk, maar we willen natuurlijk graag uitgebreid en in detail weten hoe het huwelijk geconsumeerd wordt !
- daniel1975
- Forum-lid HC
Daarin hebben wij geen geheimen hoor.....
Less is bore
Ik dacht dat jij op een Dogma reed Daniel? Maar deze kleur past inderdaad veel beter bij je!
Wel lief trouwens, die matching zadeltasjes!
Wel lief trouwens, die matching zadeltasjes!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Wij bedoelen natuurlijk in de Bijbelse zin van het woord, Ach nee, het wordt weer zo'n een vrijdag onderwerp
- daniel1975
- Forum-lid HC
materialist, ik blijf keurig on topic op het FIETS-forum
Less is bore
-
- Forum-lid
Ik heb trouwens wel ervaring met een dogma, Vorige week een dagje geruild en ook met mijn eigen wielen erin. Een dogma is net zo stijf als een canyon al. Op slechte weg, bergop, bergaf, kuilen geeft hij geen krimp en de meeste fietsen gaan dan toch een inleveren qua spoorvastheid. Op hoge snelheid in het peloton voelt de dogma als een blok. De zit is anders wat meer gestrekt en het stuur voelt anders aan. Met wat spelen met de bandenspanning en een dikker lint denk ik niet dat jij verschil merkt in rijgedrag. Optisch, naast elkaar is het verschil wel heel groot, de canyon is dan echt een kale fiets.