neu , op dat gebied is ze al afgerichtkoos1978 schreef:Dus je dacht ik koop nog even een fiets voor zij er zich mee gaat bemoeien...peter1981 schreef:Stuntman Mike schreef:Ik twijfel... Maar niet aan het feit dat ik ruzie krijg als ik het toch doe.
Gelukkig niemand hier waar ik ruzie me kan krijgen aangezien ik pas 3 fietsen heb die ook niet misselijk zijn
m`n vriendin vond de fiets trouwens wel mooi maar zal ook wel d`r bedenkingen hebben maar die woont niet bij mij en heeft nog niks te vertellen
Storck
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Mooi hoor! Maatje 55?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Goed oog heb ik er voor, hé
Waanzinnig mooi frame Peter. Moeilijk om rationeel te blijven en dit frame ook niet aan te schaffen. Maar mijn CAAD10 is echt te goed om hem na 2j al van de hand te doen
Vraag me af of een stijf carbon frame, zoals deze Storck veronderstel ik, veel comfortabeler rijdt dan een aluminium frame?
Vraag me af of een stijf carbon frame, zoals deze Storck veronderstel ik, veel comfortabeler rijdt dan een aluminium frame?
2 jaar zijn nog niet veel fietsen gebleven
Vorig jaar als winterfiets overgestapt van alu naar carbon en dan merk je toch wel dat carbon stukje comfortabeler is.
Of de Beone net zo stijf is als de Storck moet ik nog zien maar kan het als het goed is einde van de week verstellen , mits het crankstel komt
Vandaag dus even wat geknutseld aangezien ik vrijwel compleet ben
Vorig jaar als winterfiets overgestapt van alu naar carbon en dan merk je toch wel dat carbon stukje comfortabeler is.
Of de Beone net zo stijf is als de Storck moet ik nog zien maar kan het als het goed is einde van de week verstellen , mits het crankstel komt
Vandaag dus even wat geknutseld aangezien ik vrijwel compleet ben
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Mooi geworden! Als hij klaar is ff mooie foto's posten... Wat kun je vertellen over de di2 installatie en afstellen e.d.?
Zeer mooi Peter! Ik vind hem zeker mooier dan de Beone en misschien ook wel mooier dan de DeRosa, maar dat komt door de kleurstelling.
Ziet er goed uit... Toen ik mijn Kuota Kharma 2013 frame kocht nog even getwijfeld om het Scentron frame van 2012 te kopen in maatje 48 (die ze toen nog hadden bij HiBike).... Ook die was al geschikt voor Di2. Maar ik dacht dat het frame me te stijf zou zijn vanwege de dikkere rearstays.
Echter lijkt het alsof mijn Kharma frame slapper aanvoelt dan mijn oude alu Merida (en dan ben ik nog maar een normale amateur fietser). Merk dat alleen in sprintjes dat er toch wat meer flex in de achterkant lijkt te zitten, maar voor de rest is ie wel een stuk comfortabeler... De Scentron oogt wel wat degelijker achter, maar was een tikkeltje zwaarder... Prijzen waren toen praktisch hetzelfde.
Maar ik zie zo niet 1, 2, 3 wat het verschil is tussen de 2012 en 2014 Scentron...
Echter lijkt het alsof mijn Kharma frame slapper aanvoelt dan mijn oude alu Merida (en dan ben ik nog maar een normale amateur fietser). Merk dat alleen in sprintjes dat er toch wat meer flex in de achterkant lijkt te zitten, maar voor de rest is ie wel een stuk comfortabeler... De Scentron oogt wel wat degelijker achter, maar was een tikkeltje zwaarder... Prijzen waren toen praktisch hetzelfde.
Maar ik zie zo niet 1, 2, 3 wat het verschil is tussen de 2012 en 2014 Scentron...
-
- Forum-lid
Mooie fiets, benieuwd of ik je morgen in Heerlen e.o. ga tegenkomenpeter1981 schreef:Straks even lint erop dan de maten afstellen pedalen omzetten en morgen testen die handel
p.s.
Heb je het frame (en toebehoren) trouwens zelf in Aken opgehaald?