Carbon clinchers uit China vragen
- harry_sz
- Forum-lid
- Contact
Mijn Schwalbe Lugano's gingen redelijk gemakkelijk erom. Met schwalbe velglint.
Ze staan super op mijn Kg 196.
Ik moet alleen nog houders kopen waar Swissstops in kunnen.
Ik heb oude Dura ace met andere remblokhouders.
P.s. Op een normale manier foto's toevoegen kan nog steeds niet hier denk ik?
Ze staan super op mijn Kg 196.
Ik moet alleen nog houders kopen waar Swissstops in kunnen.
Ik heb oude Dura ace met andere remblokhouders.
P.s. Op een normale manier foto's toevoegen kan nog steeds niet hier denk ik?
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Nee, maar een foto plaatsen is toch ècht niet moeilijk hoor:harry_sz schreef:...P.s. Op een normale manier foto's toevoegen kan nog steeds niet hier denk ik?
1. Je foto('s) 'uploaden' naar een media-host, bijv. TinyPic
2. 'Klik' na het 'uploaden' op de tag 'IMG-code voor forums & berichtenforums'
3. Op de nu zwart of blauw gemarkeerde tag 'Rechts-klikken' en 'kopiëren'
4. 'Rechts-klikken' en 'plakken' in je post hier op het forum
Kan iedereen toch ?
Laatst gewijzigd door Le Grimpeur op 25 aug 2014 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
60 x Ventoux
- arnoudrace
- Forum-lid
bepe schreef:Volgens Farsport meer hittebestendig en beter remvermogen. Bij Mavic en Edco hebben ze oa keramisch remvlak met hetzelfde affect. Ik weet niet of het dezelfde kwaliteit heeft maar ik heb wel een test gedaan met Farsport en gepubliceerd op BellaBici.nl en het remvermogen is prima te noemen, zelfs bij nat weer
Dat kan ik beamen voor mijn Taiwanese (via China) wielen. Remt echt uitstekend, nat, droog en ook bij langere afdalingen, en nu ook nog na 8.500 km. Van de week voor het eerst achterwiel laten narichten. (yishun superlight 50mm clinchers). Nu ACE.
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
Of tapatalk gebruiken op een mobiele deviceLe Grimpeur schreef:Nee, maar een foto plaatsen is toch ècht niet moeilijk hoor:harry_sz schreef:...P.s. Op een normale manier foto's toevoegen kan nog steeds niet hier denk ik?
1. Je foto('s) 'uploaden' naar een media-host, bijv. TinyPic
2. 'Klik' na het 'uploaden' op de tag 'IMG-code voor forums & berichtenforums'
3. Op de nu zwart of blauw gemarkeerde tag 'Rechts-klikken' en 'kopiëren'
4. 'Rechts-klikken' en 'plakken' in je post hier op het forum
Kan iedereen toch ;?
Canyon Aeroad / Canyon Grizl / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
-
- Forum-lid
Bij mij ook 50,- euro douane kosten.
ook de banden erom heen leggen was problematisch, handschoenen aangedaan om ze uiteindelijk omheen te krijgen (Continental Grand prix).
verder rijden ze heerlijk, kaarsrecht en voor mij ook heel belangrijk. oog wil ook wat
ook de banden erom heen leggen was problematisch, handschoenen aangedaan om ze uiteindelijk omheen te krijgen (Continental Grand prix).
verder rijden ze heerlijk, kaarsrecht en voor mij ook heel belangrijk. oog wil ook wat
En waar hebben wij het over?michael Dedacciai schreef:Bij mij ook 50,- euro douane kosten.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- harry_sz
- Forum-lid
- Contact
Op de foto's zitten de oude remblokken er nog op. Die zijn vervangen door Swissstop blokjes.
Ik moest helaas wel 2 setjes Ultegra blokken met houders erbij kopen, omdat ik nog ouderwetse blokjes had.
Zo werden de wielen toch nog wat duurder
Ik moest helaas wel 2 setjes Ultegra blokken met houders erbij kopen, omdat ik nog ouderwetse blokjes had.
Zo werden de wielen toch nog wat duurder
Mooie fiets met toffe wielen.
Lijkt me ook interessant (als wellicht toekomstige chine-wiel-koper) om te zien, naast het eindresultaat, wat mensen precies besteld hadden en wat de uiteindelijke totaalprijs was. Of is dat niet netjes om te vragen?
Lijkt me ook interessant (als wellicht toekomstige chine-wiel-koper) om te zien, naast het eindresultaat, wat mensen precies besteld hadden en wat de uiteindelijke totaalprijs was. Of is dat niet netjes om te vragen?
De eerste prijsvergelijker voor online fiets-shops: DonBidon.nl