Aankoop nieuwe MTB
-
- Forum-lid
De kans dat hier iemand reageert die beiden fietsen gereden heeft is zeer klein. Ik rijd zelf op een Spark 930 maar deze heb ik gekocht nadat ik aardig wat fietsen geprobeerd had. Ik ben b.v. naar een testweekend in Houfa geweest. Misschien kan jij dit ook een keer doen... sowieso leuk om te doen, al heb je geen nieuwe fiets nodig.
Je geeft in je starttopic wel erg weinig info en uiteindelijk is het heel persoonlijk wat iemand een fijne fiets vindt. Zelf heb ik b.v. de Spark genomen omdat deze veel comfort gaf en een goede all-rounder was. Had ook meteen als nadeel dat deze fiets nergens in uitblonk
Probeer ze te testen want uiteindelijk geeft dat het beste weer wat bij je past.
Je geeft in je starttopic wel erg weinig info en uiteindelijk is het heel persoonlijk wat iemand een fijne fiets vindt. Zelf heb ik b.v. de Spark genomen omdat deze veel comfort gaf en een goede all-rounder was. Had ook meteen als nadeel dat deze fiets nergens in uitblonk
Probeer ze te testen want uiteindelijk geeft dat het beste weer wat bij je past.