Helemaal mee eens. +1 dusStuntman Mike schreef:T De rode S3 vind ik momenteel wel de mooiste Cervelo.
Cervélo
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Nog maar een plaatje dan:
- Corto Maltese
- Forum-lid
Niet doen!
Al heb ik dan geen rete goede benen bij mij komt ie goed tot zijn recht hoorschefbar schreef:Enige wat deze fiets toebehoort is iemand met rete goeie benen...
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Overloper zonder gekheid ik vindt hem ook schitterend.MarcFaFo schreef:Al heb ik dan geen rete goede benen bij mij komt ie goed tot zijn recht hoorschefbar schreef:Enige wat deze fiets toebehoort is iemand met rete goeie benen...
Maar de nieuwe Kuota Khan zeer zeker ook gezien de prijs met DI2 en rotor 3D+ Fulcrum R3 wielen.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Wat was de prijs van die Kuota?
Nijkie de Khan is top maar ook de Cougar is erg mooi. Ik ben alleen geen voorstander van de bracket rem.nijkie schreef:Overloper zonder gekheid ik vindt hem ook schitterend.MarcFaFo schreef:Al heb ik dan geen rete goede benen bij mij komt ie goed tot zijn recht hoorschefbar schreef:Enige wat deze fiets toebehoort is iemand met rete goeie benen...
Maar de nieuwe Kuota Khan zeer zeker ook gezien de prijs met DI2 en rotor 3D+ Fulcrum R3 wielen.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
€4999,-dimitrid schreef:Wat was de prijs van die Kuota?
http://www.kuotacycle.it/it/content/khan bij allestimento kijken
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.