Yep, ik was hier vanmiddag nog. Hier is hij als het goed is nog te krijgen.JPAR schreef:Hier is hij nog wel te krijgen. Zijn vast wel meer FM's die ze nog hebben. http://www.12gobiking.nl/racefietsen/se ... ecial_2014
Sensa Romagna Sport 2015 gehaald :D
Maar dan heb je het niet over de nieuwe 105 compact groep want die is nog eigenlijk nergens op 2014 modellen als showroom model verkrijgbaar. En ook daar is hij niet nieuw te bestellen want dan lopen ze tegen hetzelfde aan als mijn FM.dalmatino schreef:Yep, ik was hier vanmiddag nog. Hier is hij als het goed is nog te krijgen.JPAR schreef:Hier is hij nog wel te krijgen. Zijn vast wel meer FM's die ze nog hebben. http://www.12gobiking.nl/racefietsen/se ... ecial_2014
Vind de kabels door het frame ook zeer interessant moet alleen nu even van kleur omschakelen, en dat terwijl ik daar net uit was.
Daar heb je gelijk in.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Ik had gister al 2 foto's gekregen van de nieuwe 2015 kleuren met blauw erin.
Vanmorgen kreeg ik de foto met accentkleur groen, en zo heb ik hem besteld.
Dus niet de witte Romagna maar helemaal in 2015 stijl
Zover mogelijk werden alle andere accentkleuren zoals zadel stuurlint en kabels in wit geleverd.
Ben benieuwd wanneer Sensa hem gaat leveren, maar de FM heeft hem in elk geval besteld.
Vanmorgen kreeg ik de foto met accentkleur groen, en zo heb ik hem besteld.
Dus niet de witte Romagna maar helemaal in 2015 stijl
Zover mogelijk werden alle andere accentkleuren zoals zadel stuurlint en kabels in wit geleverd.
Ben benieuwd wanneer Sensa hem gaat leveren, maar de FM heeft hem in elk geval besteld.
-
- Forum-lid
7 pagina's over de kleur van een fiets!
gelukkig heb ik geen tijd om dit allemaal te lezen.
In ieder geval veel succes met de fiets!
Dan heb je het niet goed begrepen.Special_Iced schreef:7 pagina's over de kleur van een fiets!
Maar gelukkig heb jij geen tijd dat allemaal te lezen.
Blijkt inderdaad dat je het niet hebt gelezen. Alleen nadat de fiets in wit niet meer leverbaar bleek ging het over kleur.Special_Iced schreef:7 pagina's over de kleur van een fiets!
Gefeliciteerd met je nieuwe keuze. Is meteen wel de laatste keer dat ik je felicteer!
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
Debutler: ik denk dat je een mooie en goede keuze hebt gemaakt met de Sensa en nieuwe 105 groep. Ik rijdt sinds een paar weken op een nieuwe sensa met de nieuwe 105 en het rijdt perfect.
Ik ben beginnend fietser en mijn fietsmaten verklaarden me voor gek om voor een compact te kiezen en niet de oude 105 triple (de eeuwenoude discussie). Ik heb de lange kooi laten monteren en een 11-32 cassette erop. Deze kun je eigenlijk vergelijken met de 10 speed 11-28 cassette waarbij je het 32 tandwiel op de 11 speed als extra erbij krijgt. Laatst waren we in Limburg en kwamen mijn fietsmaten tot de ontdekking dat ik op de Keuteberg met 34-32 op mijn compact kleiner fietste dan zij met een triple 30-28. Discussie was over. En wat heb ik nog steeds plezier met mijn nieuwe 105 compact. Was 3 maanden wachten meer dan waard!
Ik ben beginnend fietser en mijn fietsmaten verklaarden me voor gek om voor een compact te kiezen en niet de oude 105 triple (de eeuwenoude discussie). Ik heb de lange kooi laten monteren en een 11-32 cassette erop. Deze kun je eigenlijk vergelijken met de 10 speed 11-28 cassette waarbij je het 32 tandwiel op de 11 speed als extra erbij krijgt. Laatst waren we in Limburg en kwamen mijn fietsmaten tot de ontdekking dat ik op de Keuteberg met 34-32 op mijn compact kleiner fietste dan zij met een triple 30-28. Discussie was over. En wat heb ik nog steeds plezier met mijn nieuwe 105 compact. Was 3 maanden wachten meer dan waard!