Colnago
Na lang sparen en zoeken vandaag een droom uit laten komen, mijn alu ciocc is gedegradeert tot woon-werk fiets en vervangen voor een carbon colnago e1.
Campa chorus afgemonteerd. Wel is waar tweede hands maar ziet er als nieuw uit.
Ben er super blij mee, weekend kan niet meer stuk.
Campa chorus afgemonteerd. Wel is waar tweede hands maar ziet er als nieuw uit.
Ben er super blij mee, weekend kan niet meer stuk.
Mvg Martijn
=========
GIANT TCR 0
Colnago E1
=========
GIANT TCR 0
Colnago E1
- Stuntman Mike
- Forum-lid
- Berichten: 862
- Lid geworden op: 06 jun 2013 21:04
Té mooi gewoon, schitterend!
Persoonlijk gezien zou een zwart crank hem van een 9.5 naar een 10 brengen. Iets van een Rotor model met weinig logo's of iets anders. Verder echt super!
-
- Forum-lid
- Berichten: 189
- Lid geworden op: 29 jul 2013 13:27
- Locatie: Wijchen
Erg mooie fiets! Toevallig de Criquielion gereden? Dezelfde fiets gezien volgens mij,
Zeker een mooie C59...
Al kan ik de Limited Editie van een C60 in een moderne klassieke look ook wel waarderen...
Van FB geplukt
Met al dat zwart oogt ie lekker clean...
Al kan ik de Limited Editie van een C60 in een moderne klassieke look ook wel waarderen...
Van FB geplukt
Met al dat zwart oogt ie lekker clean...
Bedankt voor de reacties.
Heb nog een rotor crankstel liggen met Q-rings, maar fiets toch liever op normale ronde bladen. Misschien dat ik volgend jaar eens no-Q bladen ga proberen.
Heb overigens niet de Criquielion gefietst, had er eerlijk gezegd ook nog nooit van gehoord maar ziet er wel goed uit. Misschien wat voor komend jaar maar nu eerst naar de Franse Alpen over 2 weekjes
Schitterende fiets die nieuwe C60. Gelukkig hebben ze opties gezien niet heel veel veranderd.
Heb nog een rotor crankstel liggen met Q-rings, maar fiets toch liever op normale ronde bladen. Misschien dat ik volgend jaar eens no-Q bladen ga proberen.
Heb overigens niet de Criquielion gefietst, had er eerlijk gezegd ook nog nooit van gehoord maar ziet er wel goed uit. Misschien wat voor komend jaar maar nu eerst naar de Franse Alpen over 2 weekjes
Schitterende fiets die nieuwe C60. Gelukkig hebben ze opties gezien niet heel veel veranderd.
Colnago C59 Nero
Stevens SLR Aero
Stevens SLR Aero
Mooie fietsen weer allemaal.
Ik heb ongeveer een jaar geleden mijn nieuwe C59 Italia in ontvangst genomen (pagina 202 in dit onderwerp). De fiets wordt met veel plezier gebruikt voor trainingsritten en overige niet-wedstrijd activiteiten, met het idee om deze fiets in perfecte staat te houden. Voorlopig dan.
Mijn (Sportklasse) wedstrijden rijd ik op mijn inmiddels 6 jaar oude Wilier Izoard, die ondertussen toch wat afgekloven begint te raken. Tijd om eens na te denken over vervanging dus. En dan komt vanzelf de vraag of de C59 niet in de strijd gegooid moet worden. Voor mijn gevoel is de Wilier want bonkiger, en heeft de C59 een wat comfortabeler karakter, maar zeker niet minder stijf. De risicoafweging dat ik de C59 mogelijk in de kreukels rijd moet ik uiteraard zelf maken, hoewel ik vaker zelf iets breek in wedstrijden dan dat mijn fiets breekt.
Daarom een specifieke vraag : Wat zijn de ervaringen met de C59 als criterium-fiets met het bekende hoge tempo gestuiter en stuntwerk over slecht liggende klinkers, drempels, putdeksels, meer dan haakse bochten en andere obstakels? Enige referentie t.o.v. fietsen die jullie daarvoor/daarnaast ook reden/rijden?
Alvast bedankt voor de ervaringen, groet, Mitch
Ik heb ongeveer een jaar geleden mijn nieuwe C59 Italia in ontvangst genomen (pagina 202 in dit onderwerp). De fiets wordt met veel plezier gebruikt voor trainingsritten en overige niet-wedstrijd activiteiten, met het idee om deze fiets in perfecte staat te houden. Voorlopig dan.
Mijn (Sportklasse) wedstrijden rijd ik op mijn inmiddels 6 jaar oude Wilier Izoard, die ondertussen toch wat afgekloven begint te raken. Tijd om eens na te denken over vervanging dus. En dan komt vanzelf de vraag of de C59 niet in de strijd gegooid moet worden. Voor mijn gevoel is de Wilier want bonkiger, en heeft de C59 een wat comfortabeler karakter, maar zeker niet minder stijf. De risicoafweging dat ik de C59 mogelijk in de kreukels rijd moet ik uiteraard zelf maken, hoewel ik vaker zelf iets breek in wedstrijden dan dat mijn fiets breekt.
Daarom een specifieke vraag : Wat zijn de ervaringen met de C59 als criterium-fiets met het bekende hoge tempo gestuiter en stuntwerk over slecht liggende klinkers, drempels, putdeksels, meer dan haakse bochten en andere obstakels? Enige referentie t.o.v. fietsen die jullie daarvoor/daarnaast ook reden/rijden?
Alvast bedankt voor de ervaringen, groet, Mitch