Groep ondertussen verlaagd naar 599,95€ bij Van Eyck.m0217585 schreef:Op zoek naar SRAM Force 22 groep. Gevonden bij Van Eyck voor 699€. Ergens nog scherper?
Doe eens mee: Waar laagst geprijsd?
Garmin edge 1000 Bundel,
Cor mantel werd een aantal pagina's terug genoemd (€450,-) (Kan er alleen niks over vinden op de website) Is het mogelijk om hier online te bestellen en met ideal of paypal te betalen?
Ook had ik hopmans gevonden (€459.-)
Ga er van uit dat het eindelijk niet goedkoper kan, maar heeft iemand toevallig nog andere adressen waar het online besteld kan worden voor dezelfde of misschien nog een lagere prijs?
Cor mantel werd een aantal pagina's terug genoemd (€450,-) (Kan er alleen niks over vinden op de website) Is het mogelijk om hier online te bestellen en met ideal of paypal te betalen?
Ga er van uit dat het eindelijk niet goedkoper kan, maar heeft iemand toevallig nog andere adressen waar het online besteld kan worden voor dezelfde of misschien nog een lagere prijs?
Ik ben op zoek naar een adresje waar ik goedkoop kmc 11 speed quicklinks aan kan schaffen. Ik ben hier op het forum een aantal ebay lunks tegen gekomen waar blisterverpakkingen voor spotprijzen werden verkocht (dacht €10 voor 3 stuks). Deze linkjes werken echter niet meer en ik kan het zelf helaas niet zo goedkoop vinden op ebay.
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...
-
- Forum-lid
[s]429 http://www.binksports.nl/garmin-edge-1000.htmlRick9898 schreef:Garmin edge 1000 Bundel,
Weet niet zeker of dit de 'bundel' is die je bedoelt.[/s]
Nee dus.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Mij gisteren de DVD ,Garmin City Navigator, aangeschaft voor 27 Euro bij AS Adventure.
Ik denk niet dat het goedkoper kan
Ik denk niet dat het goedkoper kan
Laatst gewijzigd door Lcsmet op 31 aug 2014 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Thnx!verbraakje schreef:http://www.ebay.com/itm/gobike88-KMC-mi ... 2580c5832b
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...
Ben opzoek naar Progold chain lube
nergens te krijgen in NL en sowieso in EU blijkbaar lastig want die gene die het hebben verzenden niet naar NL
prijs is niet zo heel spannend maar liefste dus niet bestellen in US
nergens te krijgen in NL en sowieso in EU blijkbaar lastig want die gene die het hebben verzenden niet naar NL
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
- fietser1972
- Forum-lid
all4bikes.be in Belgie, 9,95 euro ex verzendkostenpeter1981 schreef:Ben opzoek naar Progold chain lube
http://all4bikes.be/ecom/catalog/prolin ... 54527.html
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral