Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
canyon aeroad cf S(53) di2 frameset beschadigd
Frameset bestaande uit:
frame maat S (53) voor DI2
pressfit ultegra bb lagers
vork
arcos stuurset
zadelpen
kleur: wit
aankoop: september 2012
gebruikt: 20.000km
vraagprijs: 300€
Dit frame heeft een carbonbeschadiging aan de onderbuis en moet gerepareerd worden. Offerte reparatie bij carbonreparatie 159€, dat is exclusief repaint ( kost 159€ extra).
Wat er gebeurt is is dat ik op de stabilisator stangen van een kinderfietsje ben gereden, hetzelfde effect als tegen een stoeprand.
Ik laat hem zelf niet repareren omdat ik voor de scot foil gekozen heb. De maten van dat frame zijn beter op mij afgestemd dan die van de canyon.
Mocht je interesse hebben PM me svp. Ik zorg voor het transport.
frame maat S (53) voor DI2
pressfit ultegra bb lagers
vork
arcos stuurset
zadelpen
kleur: wit
aankoop: september 2012
gebruikt: 20.000km
vraagprijs: 300€
Dit frame heeft een carbonbeschadiging aan de onderbuis en moet gerepareerd worden. Offerte reparatie bij carbonreparatie 159€, dat is exclusief repaint ( kost 159€ extra).
Wat er gebeurt is is dat ik op de stabilisator stangen van een kinderfietsje ben gereden, hetzelfde effect als tegen een stoeprand.
Ik laat hem zelf niet repareren omdat ik voor de scot foil gekozen heb. De maten van dat frame zijn beter op mij afgestemd dan die van de canyon.
Mocht je interesse hebben PM me svp. Ik zorg voor het transport.
Laatst gewijzigd door henkv op 26 aug 2014 21:53, 2 keer totaal gewijzigd.
Mijn trainingen op bikeplanner.com
Ik heb geen aandelen maar wel ervaring met http://www.bikes4you.nl/Carbonreparatie deze zijn vaak goedkoper dan carbonreparatie en doen aan spot-repair.
doe er je voordeel mee
doe er je voordeel mee
Opgeven is geen optie!
Ik zal morgenvroeg wat meer foto's plaatsen. Op de staande achtervork is aan een kant de lak wat dun omdat daar een keer een sks spatbord beugeltje wat heeft geschuurd. Is uitsluitend cosmetisch en mocht je na reparatie de reparatieplek laten lakken dan kunnen ze die wellicht meenemen als je dat belangrijk vindt. Tijdens het fietsen of op een halve meter afstand als je stilstaat is het onzichtbaar.
Ik had de prijs van de verf appart gezet omdat er mensen zijn die prima in staat zijn om zelf de lak bij te werken en die kosten dan dus niet hoeven te maken.
Overigens vanaf zaterdag kan het frame eventueel gedurende een week bekeken worden in Simpelveld. Dat is voor de meesten toch alweer een stuk dichterbij dan Annecy .
Ik had de prijs van de verf appart gezet omdat er mensen zijn die prima in staat zijn om zelf de lak bij te werken en die kosten dan dus niet hoeven te maken.
Overigens vanaf zaterdag kan het frame eventueel gedurende een week bekeken worden in Simpelveld. Dat is voor de meesten toch alweer een stuk dichterbij dan Annecy .
Een aantal plaatjes. Vergeten de derailleurhanger erbij te leggen maar die zit er natuurlijk bij. En nog even herhalen: dit frame is voor di2 (electronische schakeling). Bij hopmans de volledige ultegra di2 set voor 950€, dus incl cranks, cassette en bekabeling
Bij mijn weten is de geometrie gelijk. Er is niets verandert. Mocht iemand weten dat dit niet het geval zou zijn, laat het even weten hier!
Ja, hij is nog te koop en wacht netjes op een opknapbeurtje. Ik pas de prijs aan van 350€ naar 300€, verzendkosten voor mij.
Ja, hij is nog te koop en wacht netjes op een opknapbeurtje. Ik pas de prijs aan van 350€ naar 300€, verzendkosten voor mij.
-
- Forum-lid
Heb Berichtje gestuurd
CyclistForum Luxembourg
-
- Forum-lid
Hallo,
Is het frame nog te koop?
Is het frame nog te koop?
Hoi Vince, reactie een beetje laat maar ik kreeg pas net de 'er is een reaktie' email... Het frame is zo goed als zeker verkocht.
En inderdaad. Het Canyon frame is verkocht!
Binnenkort gaat m'n cervelo slc in de aanbieding. 2008, sram red, nieuwe achterderailleur en nieuwe kassette. Hij staat al 2 jaar stil en ik weet zeker dat er nog iemand blij mee te maken is. Twijfel nog over de wielen. Gebruikte fullcrum zero's, nieuwe cosmics elites of gebruikte fullcrum wind xlr. Prijsrichting 1200-1400€. Maar ik kom hier op terug!
Binnenkort gaat m'n cervelo slc in de aanbieding. 2008, sram red, nieuwe achterderailleur en nieuwe kassette. Hij staat al 2 jaar stil en ik weet zeker dat er nog iemand blij mee te maken is. Twijfel nog over de wielen. Gebruikte fullcrum zero's, nieuwe cosmics elites of gebruikte fullcrum wind xlr. Prijsrichting 1200-1400€. Maar ik kom hier op terug!