Leuk te lezen qua smaak @nijkie. Helaas moet ik weer een nieuwe Kuota frame uitzoeken. Mijn huidige frame is weer gescheurd bij de zadelpennijkie schreef:@MarcFaFo we hebben dezelfde smaak hetzelfde met de lage achtervorken kan er nog niet aan wennen.
Maar de Kougar ziet er ook netjes uit.
Cervélo
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Inmiddels al even in mijn bezit maar nu eens op foto gezet.
Gelukkig wel. Ik zag dat de constructie niet was aangepast. Ik hen ooit een techniek gestudeerd (WTB) dus begreep dat hetzelfde probleem zich weer zou voordoen. Dus reserve fiets gehouden.loos schreef:Wat een ellende. Heb je nog een reservefiets?
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
masterb bijzonder knappe fiets dit! Bij cervelo denkt ik aan vooruitstrevend design gericht op aerodynamica en laag gewicht. Maar dit lijkt me een stalen frame? Ik ben ook heel benieuwd naar het verhaal achter dit dit frame. Is het een special edition?
en pedalenschefbar schreef:Enige wat deze fiets toebehoort is iemand met rete goeie benen...
Jazeker, wat wil je wetenspook schreef:Mooie fiets! Kun je er iets over vertellen?masterb schreef:Inmiddels al even in mijn bezit maar nu eens op foto gezet.
Het is een volledig stalen Cervelo Prodigy uit 2003, aangekocht in de VS. Deze zijn nooit in NL verkocht en hetzelfde geldt voor de SuperProdigy. Vandaar dat ook maar heel weinig mensen weten wat voor fiets het is. Betreft een gelast stalen Columbus frame met een combinatie tussen Niva/Thermacrom buizen waar de SuperProdigy volledig uit Thermacrom is opgetrokken.
@Demax69, de SuperProdigy is als frameset anders best te koop voor S3 geld
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Het is een schone verschijning, die Prodigy !