Tijdritfietsen
- Serge du Temps
- Forum-lid
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Kun je een tijdritje op de A4 mee doen...
-
- Forum-lid
Ik ben van plan om mij een argon 18 E112 of E80 aan te kopen. (nieuw of 2de hands afhankelijk wat ik op de 2de hands markt tegen kom)
Maar voor een nieuw model weet er iemand adressen om aan een goede prijs deze aan te kopen? Nederland of Duitsland?
Ikzelf kom uit België.
alvast bedankt voor de respons
Maar voor een nieuw model weet er iemand adressen om aan een goede prijs deze aan te kopen? Nederland of Duitsland?
Ikzelf kom uit België.
-
- Forum-lid
bij bikecenterzeeuwsvlaanderen.nl heb ik de mijne destijds besteld, een 2012 model.
- fietser1972
- Forum-lid
Bij edelrad in duitsland staan er verschillende te koop zowel als frameset als complete fiets:Dikkembergs schreef:Ik ben van plan om mij een argon 18 E112 of E80 aan te kopen. (nieuw of 2de hands afhankelijk wat ik op de 2de hands markt tegen kom)
Ikzelf kom uit België.
http://shop.edelrad.de/de/182-e112
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
-
- Forum-lid
Ik heb al eens gekeken en blijkbaar hebben ze enkel nog kleine maten.fietser1972 schreef:Bij edelrad in duitsland staan er verschillende te koop zowel als frameset als complete fiets:Dikkembergs schreef:Ik ben van plan om mij een argon 18 E112 of E80 aan te kopen. (nieuw of 2de hands afhankelijk wat ik op de 2de hands markt tegen kom)
Ikzelf kom uit België.
http://shop.edelrad.de/de/182-e112
Heb momenteel ook contact met bike center zeeuws vlaanderen, lijkt mij ook mee te vallen van prijs.
Zij wisten mij wel te vertellen dat op een argon E112 geen elektronische groep kan opgebouwd worden, enkel bij E116 en 118. Klopt dit? Had graag een elektronische schakelgroep gehad.
Wat me opvalt bij een hoop TT fietsen is dat er maar weinig te stellen is door middel van een langere/kortere stuurpen. Natuurlijk kun je de arm pads en extensions verstellen, maar de afstand tot je basebar lijkt me ook belangrijk, hoe lossen jullie dit op?
Met een langere/kortere stuurpen kun je die afstand aanpassen, dus wat is je punt?wmc schreef:Wat me opvalt bij een hoop TT fietsen is dat er maar weinig te stellen is door middel van een langere/kortere stuurpen. Natuurlijk kun je de arm pads en extensions verstellen, maar de afstand tot je basebar lijkt me ook belangrijk, hoe lossen jullie dit op?
Buiten dat, zo heel precies komt dat niet, je moet toch zoveel mogelijk liggen
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Beter geformuleerd: Bij een hoop fietsen (Vooral de Chinese frames) zie je dat er één geïntegreerde stuurpen wordt geleverd waar je het maar mee doen. Je kiest dus een framemaat en daar ben je aan gebonden. Ook de hoogte lijkt praktisch niet in te stellen (wat als je basebar te laag is?).bert01 schreef:Met een langere/kortere stuurpen kun je die afstand aanpassen, dus wat is je punt?wmc schreef:Wat me opvalt bij een hoop TT fietsen is dat er maar weinig te stellen is door middel van een langere/kortere stuurpen. Natuurlijk kun je de arm pads en extensions verstellen, maar de afstand tot je basebar lijkt me ook belangrijk, hoe lossen jullie dit op?
Buiten dat, zo heel precies komt dat niet, je moet toch zoveel mogelijk liggen
Duidelijk, is alleen een probleem bij echt afwijkende lichaamsmaten, vaak kun je er prima bij.wmc schreef:Beter geformuleerd: Bij een hoop fietsen (Vooral de Chinese frames) zie je dat er één geïntegreerde stuurpen wordt geleverd waar je het maar mee doen. Je kiest dus een framemaat en daar ben je aan gebonden. Ook de hoogte lijkt praktisch niet in te stellen (wat als je basebar te laag is?).
Bij een aantal merken kun je nog kiezen uit verschillende geïntegreerde stuurpennen.
Amclassic, jij doelt waarschijnlijk op de regels rondom uiteinde shifter/aerobars? De basebar levert niet zoveel problemen op vaak