Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
Aexra
- Forum-lid
Aexra
15 sep 2014 23:56
Arko74 schreef:Mijn Sensa Trentino SL 2014 is binnen. Lekker rood, hij staat mooi in het zonnetje te glimmen. Dit weekend heb ik tijd om er voor het eerst een echte rit mee te kunnen gaan maken. Ik heb mazzel met het weer!
Het is een uitvoering met Ultegra 6800 11-speed geworden. Ik heb er een extra bidonhouder opgezet, klein tasje onder het zadel, simpele kilometerteller, en gaan!
Ik ben benieuwd hoe de SPD-pedalen gaan bevallen. Ik was op mijn (hele oude, uit 1995) Koga de eerste generatie Look-pedalen gewend. De nieuwe schoenen waren bij het lopen in de winkel natuurlijk veel prettiger. Maar nu ik de fiets heb opgehaald, zien de plaatjes er toch wel erg klein uit. Ik hoop dus niet dat ik op termijn moet overstappen naar bijvoorbeeld SPD-SL, want ik ben mijn budget al een beetje overschreden. Dat wordt thuis niet gewaardeerd na mijn recente uitgaven...
Die fiets heb ik ook sinds begin Juni dit jaar.
Zelfde set-up maar ik heb er wel SPD-SL opzitten. Fietst heerlijk!
-
plopmobiel
- Forum-lid
plopmobiel
16 sep 2014 08:43
sensa1970 schreef:Volgens mij is het zogenaamde prototype een Apex Flare (Gijs van Tuyl en de mannen van Sensa zijn vriendjes volgens mij) en staat de definitieve Aquila SL op de facebook pagina van Sensa.Mooi klimfietsje!
Tis niet helemaal dezelfde fiets als de Apex Flare (komt wel heel dicht in de buurt). Dit type is het prototype voor de Aquila SL alleen dan zonder de ISP (dus je opmerking "zogenaamde"is nergens op gebaseerd helaas, informatie afkomstig van Sensa).
-
Eindbaas
- Forum-lid
Eindbaas
17 sep 2014 10:31
staat de 2015 line up al ergens online?
-
Zorro
- Forum-lid HC
Zorro
17 sep 2014 18:52
Lekker 'klantvriendelijk' aangezien je moet inloggen met een Facebook account
Niet iedereen wil op die sociale media hype een account hebben.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
MarcFaFo
- Forum-lid
MarcFaFo
17 sep 2014 20:18
specializedmerida schreef:Zorro schreef:Lekker 'klantvriendelijk' aangezien je moet inloggen met een Facebook account
Niet iedereen wil op die sociale media hype een account hebben.
Ik heb ook geen facebook, dus even een andere link gezocht.
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 546&type=1
Erug slechte foto's.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
-
nutsjesmoar
- Forum-lid
nutsjesmoar
17 sep 2014 22:25
MarcFaFo schreef:
Erug slechte foto's.
Goeie spelling wel.
-
plopmobiel
- Forum-lid
plopmobiel
18 sep 2014 08:47
Vanaf 1 oktober staan er een heleboel nieuwe modellen bij Reinders Wielersport (heb daar ook een kijkje mogen nemen in de nieuwe folder)
-
Moros
- Forum-lid
Moros
18 sep 2014 10:00
Die facebook pagina is helemaal niet van Sensa zelf, maar van een erg Sensa-minded dealer.
Foto's zijn dus ook niet door Sensa zelf gemaakt.
Zover ik weet hebben zij zelf ook nog niet hun 2015 collectie online staan
-
hubert d
- Forum-lid
hubert d
18 sep 2014 10:05
Sterker nog, de vanaf juli al uitgeleverde Supra RA30 elite wielen staan nog niet op de site.
Nieuwe kleuren van modellen die geleverd worden ook niet.
Beetje slecht bijgewerkt wat mij betreft.
-
Arko74
- Forum-lid
-
Contact
Arko74
18 sep 2014 15:23
Aexra schreef:
Die fiets heb ik ook sinds begin Juni dit jaar.
Zelfde set-up maar ik heb er wel SPD-SL opzitten. Fietst heerlijk!
Mooie fiets! Ik herken hem ergens van.
Veel rijplezier natuurlijk.
Overigens kan ik je melden dat ik er inmiddels ook spd-sl op heb zitten. Niet vanwege de pedalen, maar de schoenen bleken te klein (dat krijg je als een schaatser die gewend is kleine schoenen te kopen naar racefiets schoenen gaat kijken). Schoenen die voor mij echt goed zaten, konden alleen icm spd-sl. Helaas wat extra kosten, maar nu geen dode tenen meer, en dat comfort/rijplezier was het mij meer dan waard.
"Fietsen is mijn medicijn."