Carbon clinchers uit China vragen
Toch iedere keer dat gedoe met de bandjes erop leggen hé. Hoe ga je (men) dat doen als je onderweg lek rijdt en even de biba wilt vervangen?
De eerste prijsvergelijker voor online fiets-shops: DonBidon.nl
bandenknechtje meenemen:
deze bijvb: http://www.allesvoorderacefiets.nl/var- ... necht.html
ik heb destijds eentje op ebay gekocht
deze bijvb: http://www.allesvoorderacefiets.nl/var- ... necht.html
ik heb destijds eentje op ebay gekocht
Bandjes vooraf oprekken op een oude velg werkt ook heel goed. Gewoon op 10 bar een tijdje in de schuur zetten.
- Wolfhound32
- Forum-lid
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik met die band aan het klooien was. Ik hoop toch niet dat ik lek ga rijden.bnijssen schreef:Toch iedere keer dat gedoe met de bandjes erop leggen hé. Hoe ga je (men) dat doen als je onderweg lek rijdt en even de biba wilt vervangen?
- Forum-lid
Is zo'n bandenknecht ook bij de LBS te krijgen, of alleen online?FranX78 schreef:Bandenknechtje maakt het echt veel makkelijker.
Nadat je de banden een tijdje gebruikt hebt rekken ze ook een beetje (met de tip van Havana wellicht nog meer). Daardoor wordt het met de bandenknecht een piece of cake.
Ik heb het namelijk niet zo op online winkelen.
- Forum-lid
Was ook maar een grapje.
De eerste prijsvergelijker voor online fiets-shops: DonBidon.nl
Tubeless rijden met latex vloeistof. Ik neem geen biba meer mee, slechts een pompje om band bij te pompen na een lek.bnijssen schreef:Toch iedere keer dat gedoe met de bandjes erop leggen hé. Hoe ga je (men) dat doen als je onderweg lek rijdt en even de biba wilt vervangen?
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Nooit van zo'n ding gehoord, maar dat is listig! Nu gebruik ik vaak (heeel voorzichtig, om de binnenband niet er tussen te krijgen) een bandenlichter. Maar met zo'n hefboom gaat het wat gecontroleerder, denk ik.vincent75 schreef:Ja, werkt vlgns een hefboom principe.bnijssen schreef:Is het iets anders dan simpele bandenlichters ?