Prof voor een dag
- Italia_david
- Forum-lid
Zijn er nog mensen van hier die deelnemen aan het evenement op circuitpark Zandvoort "pprof voor een dag"?
Skoda heeft vandaag de voorlopigelijst verspreid...
Jos van Emden
Frans Maassen
Bram Tankink
Maarten Tjallingii
Tom Veelers
Sebastiaan Langeveld
Johan van Summeren
Gert Jakobs
Rob Harmeling
Erwin Nijboer
Grischa Niermann
Skoda heeft vandaag de voorlopigelijst verspreid...
Jos van Emden
Frans Maassen
Bram Tankink
Maarten Tjallingii
Tom Veelers
Sebastiaan Langeveld
Johan van Summeren
Gert Jakobs
Rob Harmeling
Erwin Nijboer
Grischa Niermann
#passioneceleste #ridebianchi
- Italia_david
- Forum-lid
Leuk!!
- Italia_david
- Forum-lid
gaan we doen... even duimen op een béétje knap weer!
- Italia_david
- Forum-lid
Voor de liefhebbers de foto's...
https://www.flickr.com/photos/skoda_ned ... 117250910/
echt een top en leerzame dag gehad... ik zat in het team met frans maassen, bert jan Lindeman (volgend jaar Belkin) en iemand van de belkin opleidingsploeg... (naam vergeten)
als team netjes 1ste geworden.. ITT zelf 42ste in een tijd van 6;09 met een gemiddelde van rond de 39 per uur.. in de staat hoe ik nu ben, na mijn blessure, dik tevreden.
echt een top en leerzame dag gehad... ik zat in het team met frans maassen, bert jan Lindeman (volgend jaar Belkin) en iemand van de belkin opleidingsploeg... (naam vergeten)
als team netjes 1ste geworden.. ITT zelf 42ste in een tijd van 6;09 met een gemiddelde van rond de 39 per uur.. in de staat hoe ik nu ben, na mijn blessure, dik tevreden.
Hey David!
Was een topdag, goed weer, leuk team en begeleiding. Bram de Kort was de de naam David. Jammer zie mezelf (nog?) nergens op de foto's staan. Mijn tijd was 5.48, 19e geworden. Dik tevreden!
Gr.
Was een topdag, goed weer, leuk team en begeleiding. Bram de Kort was de de naam David. Jammer zie mezelf (nog?) nergens op de foto's staan. Mijn tijd was 5.48, 19e geworden. Dik tevreden!
Gr.
Bianchi Sempre Pro, Merida Big Nine XT edition 2016
- Supergrover
- Forum-lid HC
Leuke foto's zeg, zo te zien hebben jullie een prima dag gehad!Italia_david schreef:Voor de liefhebbers de foto's...
Op welke foto sta jij dan?
Vind dit één van de mooiste foto's