Ben gisteren nog eens in de avond-uurtjes gaan trainen, maar tot de constatatie gekomen dat het led lichtje dat ik gebruik van het "Be Seen" type is, en niet van het "See" type, dwz goed genoeg om opgemerkt te worden in het verkeer, maar niet goed genoeg om een donker jaagpad te voorkomen dat je verongelukt omdat je tussen hond en eigenaar doorfietst (you do the math).
Ik zoek dus een sterk licht voor op een racefiets, dat sterk genoeg is om in pikdonker een twintigtal meter vooruit te kijken. Ik fiets 3x per week, dus liefst iets USB oplaadbaar.
En idealiter niet iets dat in de overpriced toys for boys categorie valt. Het enige wat opgelicht dient te worden is de voorkant van m'n fiets.
Iemand tips?
Fietslicht
- bjaslagter
- Forum-lid
Ik fiets al twee jaar naar volle tevredenheid met een lamp uit China, via dealextreme.com besteld voor een tientje of 50. Loeifel, via het stopcontact oplaadbaar, dikke prima.
Volg mijn blog op http://despijkeruitwildervank.wordpress.com/
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=12&t=37163
Have fun met lezen..., ik snap niet dat er een nieuw topic voor nodig was.
Have fun met lezen..., ik snap niet dat er een nieuw topic voor nodig was.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
nee op je bek gaan door een gat wat je niet zag is goedkoperRalph123 schreef:50 tientjes... dat is niet heel goedkoop... Heh, heh...
Sensa GF 2022
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )
What you pay is what you get. Wil je een goede lamp, dan betaal je daarvoor.
In topic dat MarkVeenstra aanhaalde inderdaad al uitvoerig beschreven; 21 pagina's leesplezier
In topic dat MarkVeenstra aanhaalde inderdaad al uitvoerig beschreven; 21 pagina's leesplezier
"It never gets easier, you just go faster." ~ Greg LeMond