Zaterdag heb ik een huwelijk in Noord-Frankrijk (overigens van een forumlid ) en daarom wilde ik vrijdag gaan trainen in de Ardennen.
Nu zat ik te denken om de Tilff-Bastogne-Tilff 130 km versie te rijden. Het startpunt is me bekend, maar toch twee vragen:
- staan er ook dit jaar weer tekens op de weg zoals voorgaande jaren?
- waar is de splitsing tussen 130 en 230km ?
TBT tekens op de weg
-
- Forum-lid
Er waren volgens mij geen tekens op de weg, er waren gele pijlen bevestigd aan palen en bomen.
Splitsing was bij Werbomont.
Was mooie tocht!
Splitsing was bij Werbomont.
Was mooie tocht!
Weet iemand waar de splitsing is voor de 130 km versie?
-
- Forum-lid
Hiereen PDF bestand van de 244 en de 136km van TBT. Heb je daar misschien wat aan? De splitsing ligt bij de Cote de Werbomont.
Ik had het nu over de Waalse Pijl, want ik heb begrepen dat de tekens van TBT niet meer op de weg staan. Aangezien ik geen Garmin heb zal ik het met pijlen op de weg moeten doen.
Dus nogmaals mijn vraag, waar ligt de splitsing van de lange afstanden en de 130 km van de Waalse Pijl ?
@ JanJr
Geen idee, ik rijd na de spits weg uit Amsterdam en dan zie ik wel. Door mijn terugkomst uit het buitenland heb ik pas 1000 km op de teller, dus aan mij heb helemaal niks vrees ik
Dus nogmaals mijn vraag, waar ligt de splitsing van de lange afstanden en de 130 km van de Waalse Pijl ?
@ JanJr
Geen idee, ik rijd na de spits weg uit Amsterdam en dan zie ik wel. Door mijn terugkomst uit het buitenland heb ik pas 1000 km op de teller, dus aan mij heb helemaal niks vrees ik
De splitsing tussen de 130 km en de langere afstanden lag net buiten Spa onderaan de Maquisard.
De 130 km ging rechtdoor naar Winamplanche en Stoumont, terwijl de langere afstanden een scherpe bocht naar rechts terug omhoog maakten om naar Remouchamp te rijden.
De 130 km ging rechtdoor naar Winamplanche en Stoumont, terwijl de langere afstanden een scherpe bocht naar rechts terug omhoog maakten om naar Remouchamp te rijden.
Inmiddels weer terug uit de Ardennen. Heerlijk gefietst, heb zoals gepland de 130 km versie gereden, die uitstekend uitgepijld staat.
Het was mijn kortste rit ooit in de Ardennen maar ik heb toch nog nooit zo afgezien. Dat krijg je met krap 1000 trainingskilometers in de benen. Mijn verzet van 39x27 bleek ook iets te positief ingeschat, met name op het drieluik Stockeu, Wanne en Thier de Coo was het harken met de hoofdletter H.
Wel een heerlijke dag gehad, ik ben stiekem toch stikjaloers op mensen die hier wekelijks kunnen trainen. Wegdek viel ook niks tegen, de Thier de Co ligt er prachtig bij!
Het was mijn kortste rit ooit in de Ardennen maar ik heb toch nog nooit zo afgezien. Dat krijg je met krap 1000 trainingskilometers in de benen. Mijn verzet van 39x27 bleek ook iets te positief ingeschat, met name op het drieluik Stockeu, Wanne en Thier de Coo was het harken met de hoofdletter H.
Wel een heerlijke dag gehad, ik ben stiekem toch stikjaloers op mensen die hier wekelijks kunnen trainen. Wegdek viel ook niks tegen, de Thier de Co ligt er prachtig bij!