Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Wat is fout, wat kan echt niet?

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 24 sep 2014 20:52

Gerboon schreef:Zelfs al ben je jong, wat de grens daarvan ook mag zijn, dan is een dure fiets ook prima te betalen. Kwestie van keuzes maken. Als je niet iedere week 100 euro stukslaat in een kroeg of club heb je na een half jaar geld genoeg voor een schone ros.
Nou zeg man, grossier jij in tunnelvisie en domme opmerkingen ofzo?
Kom als je wil eens een seconde uit je comfortabele wereldje. Newsflash; er zijn hordes mensen die GEEN dure fiets kunnen betalen. Ik ben er daar een van. Heeft niks met keuzes te maken. Ik heb een minimum inkomen, ik kan geen dure fiets betalen en sla derhalve ook nooit 100 euro in een kroeg kapot.

Gelukkig kan je op een goedkope (of gratis) fiets ook prima rijden.
53x11 schreef:Latte Machiato is hoe dan ook fout. Een beetje kerel neemt zijn caffeine tot zich via dubbele espresso's.
(M.a.w. Latte Machiato is voor meisjes)
Ik vind het stiekum ook wel lekker. Gelukkig ben ik een meisje dus mag dat. Enige vervelende is wel dat ik er ivm mijn fiets nu dus zo'n hipster uitrusting bij aan moet trekken. ;)
Veni. Vidi. Fietsie.

JPAR
Forum-lid HC

Gebruikersavatar JPAR 24 sep 2014 21:00

@tumtumtum

Hoe wil jij een hipster baardje laten groeien? ;)
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

53x11
Forum-lid HC

Gebruikersavatar 53x11 24 sep 2014 21:02

depoldertoerist schreef: Oh.. Nou ja.. Benen scheren is eigenlijk ook voor meisjes en dat doe ik ook. :D :D
Eehhhhh, daar heb je me, hard maken dat geschoren benen het toppunt van mannelijkheid is, dat valt niet mee :oops:

Maar dat een oerwoud onder je strakke broekie ECHT niet kan, daar waren we het 50 pagina's geleden al over eens. Toch?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 24 sep 2014 21:04

@ JPAR Geen idee. Misschien groeit dat vanzelf als ik een keer aan het Songfestival mee doe?
Maar...het is optioneel hoor...:)
Veni. Vidi. Fietsie.

Kilowatt
Forum-lid

Gebruikersavatar Kilowatt 24 sep 2014 21:13

Een Taxc aanschaffen en na een week of 2 alweer op marktplaats zetten kan echt niet.
older Budweiser

JPAR
Forum-lid HC

Gebruikersavatar JPAR 24 sep 2014 21:47

TumTumTum schreef:@ JPAR Geen idee. Misschien groeit dat vanzelf als ik een keer aan het Songfestival mee doe?
Maar...het is optioneel hoor...:)
:mrgreen:

Edit: Trouwens over dingen die fout zijn gesproken: Songfestival :shock:
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

nr071
Forum-lid

nr071 24 sep 2014 22:02

Waarom is een Tacx na twee weken verkeerd? Fietsen doe je buiten, op zo'n ding is het hooguit " fietsen" :mrgreen:

Overigens, als ik dit doorgaans uitermate vermakelijke draadje mag geloven, ben ik erg fout :P :
- (te) dure fietsen (niks mis mee, als je er lol in hebt en je kunt het jezelf permitteren)
- ongeschoren benen (en dat blijft zo, tenzij ik er voor een riant bedrag een goed doel naar eigen keuze mee kan sponsoren (en nee, dat goede doel hoef ik niet zelf te zijn...))
- kniewarmers boven de 20 graden C

Wat voor mij een afknapper is, is onbeschoft weggedrag (afval weggooien, andere weggebruikers van het fietspad sjezen, kleurenblindheid bij het zien van stoplichten, etc.).

Ben ook geen liefhebber van al te opzichtig bedrukte jersey's (ik moet er niet aan denken om met "Slagerij J van de Ven" oid op m'n pens rond te rijden). Maar hoe iemand er bij rijdt, moet hij zelf weten.

knutmo
Forum-lid

knutmo 25 sep 2014 09:15

nr071 schreef:Ben ook geen liefhebber van al te opzichtig bedrukte jersey's (ik moet er niet aan denken om met "Slagerij J van de Ven" oid op m'n pens rond te rijden).
Oeh, ik wil best een mooi ontworpen retro-koerstrui met:
Slagerij J van de Ven
Het Dorp

Metck
Forum-lid

Metck 25 sep 2014 09:27

knutmo schreef:
nr071 schreef:Ben ook geen liefhebber van al te opzichtig bedrukte jersey's (ik moet er niet aan denken om met "Slagerij J van de Ven" oid op m'n pens rond te rijden).
Slagerij J van de Ven
Het Dorp
Of zoiets als dit, Afbeelding

nr071
Forum-lid

nr071 25 sep 2014 13:02

Knutmo, je kent je klassieken :D

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 25 sep 2014 17:31

knutmo schreef:
Slagerij J van de Ven
Het Dorp
Probleem is dat al die toerclubs elkaar de loef af willen steken met het lelijkst vloekende schreeuwkleurenshirt en niet met een mooi retroshirtje ;)
Less is bore

Stefaan
Forum-lid

Gebruikersavatar Stefaan 19 okt 2014 19:13

Waarom moet toch alles retro tegenwoordig? Mensen kijk vooruit naar wat er nog komen gaat! Ik heb mijn oude fiets (Gios-Torino 1979) ook nog maar niet om aan retro tochten mee te doen. Ga eens kijken bij de Retro Ronde hier bij ons, het lijkt wel een religie.

Plaats reactie