Specialized
- AlfaRomeoMito
- Forum-lid
Ja die heb ik al gepast.
Wou eerst een Evade kopen, maar deze viel tegen toen ik hem op had.
2de keuze was de prevail en deze zat als gegoten en was heel mooi. Enkel kon/kan ik nog niet beslissen welk kleur ik ga nemen.
Wou eerst een Evade kopen, maar deze viel tegen toen ik hem op had.
2de keuze was de prevail en deze zat als gegoten en was heel mooi. Enkel kon/kan ik nog niet beslissen welk kleur ik ga nemen.
- AlfaRomeoMito
- Forum-lid
Vooraan is deze best cool, maar de zijkant en achterkant is lelijkknukkel schreef:Dan zou ik voor de Evade gaan
(matzwart)
Edit: Zie nu pas je eerdere reply
- daniel1975
- Forum-lid HC
+1AlfaRomeoMito schreef:Vooraan is deze best cool, maar de zijkant en achterkant is lelijkknukkel schreef:Dan zou ik voor de Evade gaan
(matzwart)
Edit: Zie nu pas je eerdere reply
Samen met POC de twee lelijkste helmen van dit moment (helemaal icm de POC bril).
Less is bore
-
- Forum-lid
Ik vermoed dat het oranje zeker niet zoals op foto zal zijn... Vorige week moeten beslissen over mijn garantieframe, maar de jleuren in real life waren heel wat anders dan de kleuren op de catalogusfotos.schefbar schreef:Iemand toevallig ergens een Venge expert ultegra bij een FM zien staan? En dan met name de oranje variant:
Ben benieuwd hoe oranje de venge in het echt is..
- Jaap Telder
- Forum-lid
En nu alweer te koop op Marktplaats:Jorisvc schreef:Eens deftig fotootje van mijn venge
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr
Hier een mooi exemplaar:
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 22 okt 2014 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Pashley 24mhz schreef:Ik vermoed dat het oranje zeker niet zoals op foto zal zijn... Vorige week moeten beslissen over mijn garantieframe, maar de jleuren in real life waren heel wat anders dan de kleuren op de catalogusfotos.schefbar schreef:Iemand toevallig ergens een Venge expert ultegra bij een FM zien staan? En dan met name de oranje variant:
Ben benieuwd hoe oranje de venge in het echt is..
Volgens mij stond er een fiets met die kleur bij Rings in Goirle. Je zou even kunnen bellen
Specialized tarmac sl4 expert
Trek 2.5
Vainqueur du Géant de Provence
Trek 2.5
Vainqueur du Géant de Provence
Kijk nu voor volgend jaar naar een racer (junioren volgend seizoen) en vanwege de stijfheid vooral naar alu-frames. Mijn oog viel o.a. op de Specialized Allez E5 Smartweld (niet de S-Works dus!) maar vroeg me af wat de frameset weegt. De S-Works versie weegt 1050 gram, maar die frameset is zo een 1000 euro duurder. Dacht dus dat er wel wat verschil in gewicht zou zitten, kon het alleen nergens vonden.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!