Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
Ik begrijp er niets meer van. Mijn R-022 staat inmiddels in PYY en ik heb een setje binnen en buitenkabels besteld bij Trivio. Moet ik nu een buitenkabel door mijn frame gaan duwen of is de binnenkabel voldoende en komt er alleen buitenkabel daar waar de kabel het frame uitkomt???
Het ging mij om de dopjes/kabelstoppers die tussen buitenkabel en frame zitten; die zorgen ervoor, zo dacht ik, dat de kabel mooi in het frame wordt gebracht en mooi vrij gaat lopen.
Heb een foto van hoe dat op mijn pinarello zit maar weet eerlijk gezegd niet hoe je hier een foto upload...
Heb een foto van hoe dat op mijn pinarello zit maar weet eerlijk gezegd niet hoe je hier een foto upload...
-
- Forum-lid HC
Je bedoelt dus wel de dopjes die bij t frame horen?
Ws heb je die niet nodig, en zit zo een stopper in je frame verwerkt. Anders zitten ze er bij.
Ws heb je die niet nodig, en zit zo een stopper in je frame verwerkt. Anders zitten ze er bij.
Vandaag stuurde Chris van Velobuild een foto van mijn frame. Het ziet er echt fantastisch uit!!
Niet te vroeg juichen (kan niet goed zien hoe de overgangen per kleur zijn en hoe het er echt uitziet) maar de foto is veel belovend...
Ik meld me als ik het frame heb.
Niet te vroeg juichen (kan niet goed zien hoe de overgangen per kleur zijn en hoe het er echt uitziet) maar de foto is veel belovend...
Laten zienCoureurAW schreef:Vandaag stuurde Chris van Velobuild een foto van mijn frame. Het ziet er echt fantastisch uit!!
TL@ schreef:Laten zienCoureurAW schreef:Vandaag stuurde Chris van Velobuild een foto van mijn frame. Het ziet er echt fantastisch uit!!
hoe doe ik dat?
Je gaat naar http://www.mijnalbum.nl en plaats daar de foto, dan kan je een link naar de foto krijgen.
Die link plaats je hier tussen
Dat zal er dan als volgt uitzien:
Die link plaats je hier tussen
Code: Selecteer alles
[img][/img]
Code: Selecteer alles
[img]http://www.mijnalbum.be/Foto-NNWKBJJF-D.jpg[/img]
Qua 2dehandse verkoop van een "Chinarello" kader, editie met ronde zadelpen nog. Mag dit op officiële 2dehands sites geplaatst worden, als zijnde Chinese editie natuurlijk? het is een mat zwart kader, met Pinarello op?
Graag jullie feedback
Graag jullie feedback