Cannondale
Er is niets mis met deze fiets. Het is wel aangewezen wat minder spacers te steken (Cannondale raadt een maximum van 5 cm aan spacers aan), en daar kom je wel vlotjes aan zo op het zicht. Zoals hier al gezegd is, stuurpen omdraaien en een paar spacers eronder uit en je zit net hetzelfde als nu. Mooie kleuren trouwens!addyvdb schreef:uitgaande dat je niet eens weet hoe ik er uitzie en niet wet wat mijn lichaamsmaten zijn en niet weet hoe ik vindt dat ik lekker op een fiets zit. is dat nogal een aanname. Ik post eigenlijk nooit maar was al een beetje bang voor dit soort reacties. Het lijkt wel of het aantal spacers het belangrijkste is waar over gepraat moet worden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarom zo overdreven correct? Fiets is gewoon niet passend voor de bestuurder.
Als je met de spacers en stuurpen zulke fratsen uit moet halen heb je de verkeerde fiets gekocht imho. Blijkbaar past de race-geo niet bij je en zou je beter uit zijn met een Synapse.
En al zit je nu prima op dat ding (hoop ik van harte voor je!), dat maakt hem nog niet de beste keuze!
Wel een erg fraai ding trouwens!
Als je met de spacers en stuurpen zulke fratsen uit moet halen heb je de verkeerde fiets gekocht imho. Blijkbaar past de race-geo niet bij je en zou je beter uit zijn met een Synapse.
En al zit je nu prima op dat ding (hoop ik van harte voor je!), dat maakt hem nog niet de beste keuze!
Wel een erg fraai ding trouwens!
Less is bore
Ik denk ook niet dat het de beste keuze is, zegt ook niemand hier denk ik. Buiten het net iets teveel aan spacers is er eigenlijk niks mis met die fiets. Geen abnormaal lange stuurpen, geen rare zadelstand,... . Oké, een Synapse had misschien de betere keuze geweest. Maar als je zo'n mooie tweedehands ziet en je kan 'm met wat lichte aanpassingen naar je zin maken. Niks mis mee hé.
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Mooi detail dit:
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat voegt het toe behalve een ingewikkelde constructie en kosten?
Less is bore
hallo pinerello rijders
Sta op het punt een pinerello aan te schaffen wel gebruikt.
Nu heb ik een mooie fiets zien staan alleen twijfel ik aan de maat.
Ik ben 170 met een binnen beenlengte van 78 cm welke maat fiets moet ik van pinerello hebben ??
Ben bij zaken geweest en meten mij alleen op als ik een fiets aanschaf.
Wie kan mij vertellen welke maat pinerello voor mij geschikt is.
groetjes
Ik ben 170 met een binnen beenlengte van 78 cm welke maat fiets moet ik van pinerello hebben ??
groetjes
roland l schreef:hallo pinerello rijders
groetjes
Beste Roland, je plaatst deze vraag in het Cannondale topic.