Uien mee naar school? Hmmkeejwibbel2 schreef:Bruin brood, uien, beleg en drinken voor mee naar school.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Knog Blinder Road achterlichtje. "Wat 'n licht opbrengst zeg!" Lijkt wel 'n grote mistlamp zo fel schijnt dat ding.
<<Pijn is tijdelijk, opgeven is voor eeuwig!>>
Mijn Bloggie!
Mijn Bloggie!
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Het ziet er slecht uit, zie Bikesnparts ervaringen topic.Wiliertoerist schreef:
* De zadelpen besteld en betaald tezamen met de stuurbocht, deze echter niet in de levering aangetroffen. Nu in communicatie met de webwinkel, maar vanwege een gebrek aan response van de webwinkel, begint de sfeer al wat grimmiger te worden. Ik geef hem nog een paar dagen om het op te lossen.
Erg mooi shirt! Zou 'm zelf ook aanschaffen, was de prijs niet zo hoog. (edit: zie nu dat het wel mee valt)DDX schreef:Strava shirt is vandaag binnengekomen :
Super shirt, zit perfect en handig vakje voor telefoon achterop met rits.
Wel jammer dat ze er bijna 2 maanden over doen voordat je zo'n shirt in huis hebt.
Hey cool, hopelijk is de mijne er ook snel. Nog extra kosten?DDX schreef:Strava shirt is vandaag binnengekomen :
Super shirt, zit perfect en handig vakje voor telefoon achterop met rits.
Wel jammer dat ze er bijna 2 maanden over doen voordat je zo'n shirt in huis hebt.
- Wolfhound32
- Forum-lid
Omdat ik helemaal sch$#tziek werd van die k*tklittenbandhandschoentjes (óf de kleefband laat los, óf de kleefkracht verdwijnt binnen een paar maanden) deze van Castelli maar eens gekocht. Hoop dat ik hier wat gelukkiger van word.
Ja en dan zo'n superirritant flapje boven op je hand wat de hele tijd heen en weer wappert. Ik weet er alles van...dank voor de tip. Zal eens naar deze kijken, ik heb ook al een Castelli broek en die bevalt me wel.
Veni. Vidi. Fietsie.