Zag zelfs bij de fietsen van Lotto die Canyon op de site aanbiedt, dat de fiets van Jurgen Roelands, 1,85M in 2010 ook maat je M (56cm) was.monsieurpinot schreef:mocht dit zo zijn, vind ik niet zo gek hoor: balhoofdlengte van Ultimate CF SLX is relatief lang, dus als je nog een behoorlijke drop wilt houden, zoals zoveel profs willen, is een M prima voor die lengteARB schreef:Die Kristoff is toch een behoorlijke grote kerel, lengte 1,81 meter. Maar heb het gevoel dat hij toch maar op een Ultimate maat M rond rijdt.
http://www.telegraaf.nl/telesport/wiele ... pan__.html
Foto maar even weer weggehaald en vervangen door een link. De foto plaatsen mag vast niet
Canyon
Concorde, Colnago master, Batavus, Canyon Aeroad CF SLX Disc 8.0 Di2
-
- Forum-lid HC
Fwillems schreef:stuurpenne van 15mm.
What makes the boat go faster?
- arnoudrace
- Forum-lid
je hebt gelijk, maar Kristoff koerst meestal op een Aeroad.monsieurpinot schreef:mocht dit zo zijn, vind ik niet zo gek hoor: balhoofdlengte van Ultimate CF SLX is relatief lang, dus als je nog een behoorlijke drop wilt houden, zoals zoveel profs willen, is een M prima voor die lengteARB schreef:Die Kristoff is toch een behoorlijke grote kerel, lengte 1,81 meter. Maar heb het gevoel dat hij toch maar op een Ultimate maat M rond rijdt.
http://www.telegraaf.nl/telesport/wiele ... pan__.html
Foto maar even weer weggehaald en vervangen door een link. De foto plaatsen mag vast niet
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
- Supergrover
- Forum-lid HC
jcexxx schreef:Ik wilde een Ultimate CF SLX 8.0 maatje S bestellen maar levertijd week 15 is mij wel wat te gortig. Ik zal helaas naar iets anders moeten gaan zoeken!
2e week april, da's best ff wachten ja
balen...
Week 15 is ook wel erg gortig vind ik hoor, dat is gewoon een half jaar!
Ik heb mijn CF SL Aero ook nog niet... Canyon meldde per e-mail waarschijnlijke levering vorige week of de week ervoor. Beetje jammer. Doe die uitspraken dan niet zou ik zeggen, iets met under-promise en over-deliver.
Op de website staat hij gewoon op voorraad . Mag er toch vanuit gaan dat ik hem deze week dan wel krijg.
Ik heb mijn CF SL Aero ook nog niet... Canyon meldde per e-mail waarschijnlijke levering vorige week of de week ervoor. Beetje jammer. Doe die uitspraken dan niet zou ik zeggen, iets met under-promise en over-deliver.
Op de website staat hij gewoon op voorraad . Mag er toch vanuit gaan dat ik hem deze week dan wel krijg.