ik zou zeggen koop een garmin en sla de mooie routes er in op,
geen gezoek meer en je verdwaalt ook niet in een vreemd gebied
wielrennen in de verdon
-
- Forum-lid
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid
-
- Forum-lid
Hoi allemaal ,
Bedankt voor alle reacties. Dit gaat helemaal goed komen.
Groet
Jordi
Bedankt voor alle reacties. Dit gaat helemaal goed komen.
Groet
Jordi
klontje schreef:@charite,
Ik sta over eenm paar wkene op camping du veron, kun je er wat over vertellen? Blij te horen dat je er zo lekker kunt fietsen!
Ja hoor, het is een leuke familie camping met veel Nederlanders, dat kan wat minder zijn
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Er zijn voor kinderen leuke dingen te doen, mooie zwembaden, animatie, speeltuin met een gezamelijke BBQ, kan erg leuk zijn met Franse aan de wijn en de BBQ. Naar CAstalane lopen is maar een kleine 2 Km, leuk maar erg druk als er markt is.Neem de klim naar de capel boven op de berg. Een ding moet je niet vergeten het is erg touristisch. ALs je van rust houdt en geen kinderen hebt, heb je eigenlijk op deze camping niets te zoeken.Zeker niet omdat er iedere avond campvuur is aan het riviertje. Daar komt alle jeugd zuipen
En dan loopt hett ook echt onder
-
- Forum-lid
Edwin01 schreef:Een mooi rondje met de racefiets over de Col du Defend en/of de Colle St.-Michel!
Is er iemand die weet hoe je vanuit castellane bij dee cols kan komen. Ik kom er via internet niet helemaal uit
Bij voorbaat dank
Jordi
Ik had je gisteren je pm al beantwoord, hier nog maar een keer dan:
Hallo Jordi,
Castellane is een prima startplek deze rondjes te maken.
Het volledige rondje met de col des Toutes Aures, Colle St Michel, Col du Defend en de Col des Leques zal een km'tje of 130 zijn en loopt grofweg als volgt:
Castellane => St Julien du Verdon => N202 naar Annot => Colle St Michel => afdalen naar Thorame-basse => D2 ri La Batie => RA D219 naar Col du Defend => afdalen naar Plan de Chaude => D19 naar Barreme => D4085 naar Castellane over de Col des Leques.
Je kunt ook kortere rondjes maken natuurlijk zoals:
Castellane => St Julien du Verdon => N202 naar Annot => Colle St Michel => afdalen naar Thorame-basse => D955 naar St Andre => N202, D955 (of D102)naar Castellane.
Legio mogelijkheden, de N202 kan wat druk zijn, maar dat is maar een kort stukje.
Veel plezier daar!
Grt Edwin
Hallo Jordi,
Castellane is een prima startplek deze rondjes te maken.
Het volledige rondje met de col des Toutes Aures, Colle St Michel, Col du Defend en de Col des Leques zal een km'tje of 130 zijn en loopt grofweg als volgt:
Castellane => St Julien du Verdon => N202 naar Annot => Colle St Michel => afdalen naar Thorame-basse => D2 ri La Batie => RA D219 naar Col du Defend => afdalen naar Plan de Chaude => D19 naar Barreme => D4085 naar Castellane over de Col des Leques.
Je kunt ook kortere rondjes maken natuurlijk zoals:
Castellane => St Julien du Verdon => N202 naar Annot => Colle St Michel => afdalen naar Thorame-basse => D955 naar St Andre => N202, D955 (of D102)naar Castellane.
Legio mogelijkheden, de N202 kan wat druk zijn, maar dat is maar een kort stukje.
Veel plezier daar!
Grt Edwin
@charite,
bedankt! gelukkig ben ik zelf nog jeugd;-) en tussen het fietsen door, bevalt dat zuipen me wel:P
bedankt! gelukkig ben ik zelf nog jeugd;-) en tussen het fietsen door, bevalt dat zuipen me wel:P