Pinarello
- joeribossus
- Forum-lid
http://imageshack.com/a/img673/5036/q2Iv49.jpg....ik denk dat dit beter is niet???? aantal spacers bovengezet en nu nog stuk afzagen
- joeribossus
- Forum-lid
- joeribossus
- Forum-lid
nu is het frame toch wel goed niet ??? stuur korter bij het frame en nog eens aerodynamischere houding
joeribossus schreef:http://imageshack.com/a/img673/5036/q2Iv49.jpg
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Als je zo goed op de fiets zit is het een prima fiets. Inderdaad een wat grotere drop dan wat de meesten gewend zijn. Mijn drop is denk ik nog groter. Ik zou nog even wachten met afzagen. Normaal kun je makkelijk een 2 - 2,5 cm hoogte aan spacers onder je stuur hebben. Kijk eerst even hoe het rijd op de wat langere afstand. Pas gaan afzagen als je zeker weet dat je de juiste zit hebt. Want je weet erbij zagen........
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
- joeribossus
- Forum-lid
nee....ik ga het zeker eerst uittesten ja vooraleer ik begin te zagen
oke WTF. (excusez le mot)
Jij upload een foto.
Ik stel daar een vraag bij.
Vervolgens antwoord jij steeds in 1 regeltje per post (het is hier geen whatsapp)
Dan verklaar ik mij nader.
Komen er weer tal van regels met een stuurpen die ineens 2cm lager staat en vervolgens vraag je of het zo goed is.
Heb je enig idee wat je aan het doen bent?
Ik zeg niet dat een fiets goed of slecht is. Mijn verhaal is ook slechts een inzicht/mening. Jij moet opzoek gaan naar een afstelling waarin je lekker fietst. Of dat nu de eerste of de tweede afstelling is zal mij worst wezen. Wat wel opvalt is dat bij de eerste afstelling de fiets te klein is gekozen en bij de 2de afstelling een beter maatvoering heeft. Succes met het vinden van de juiste afstelling voor jou en post dan eens een foto met het eindresultaat.
Jij upload een foto.
Ik stel daar een vraag bij.
Vervolgens antwoord jij steeds in 1 regeltje per post (het is hier geen whatsapp)
Dan verklaar ik mij nader.
Komen er weer tal van regels met een stuurpen die ineens 2cm lager staat en vervolgens vraag je of het zo goed is.
Heb je enig idee wat je aan het doen bent?
Ik zeg niet dat een fiets goed of slecht is. Mijn verhaal is ook slechts een inzicht/mening. Jij moet opzoek gaan naar een afstelling waarin je lekker fietst. Of dat nu de eerste of de tweede afstelling is zal mij worst wezen. Wat wel opvalt is dat bij de eerste afstelling de fiets te klein is gekozen en bij de 2de afstelling een beter maatvoering heeft. Succes met het vinden van de juiste afstelling voor jou en post dan eens een foto met het eindresultaat.
- joeribossus
- Forum-lid
bij de 1e foto is idd de maat te klein en bij de 2e niet...komt goed en zal volgende keer wat minder whatts appen
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Wel een hele gave en agressieve Dogma zo, top!
- Jaap Telder
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Maar als je dan toch voor wielen in die prijsklasse kiest, waarom niet gewoon voor de volle 100% genieten door middel van het monteren van een Campagnolo body en cassette?