Canyon
-
- Forum-lid
gegevens ingegevens bij Canyon :
lichaamslengte : 1,82
Binnenbeen : 90
romp : 57
armlengte : 63
schouderbreedte : 46
kom bij vanyon uit op een XL - 60
volgens opmeter heb ik een M - 56 nodig met stuurpen 11
lichaamslengte : 1,82
Binnenbeen : 90
romp : 57
armlengte : 63
schouderbreedte : 46
kom bij vanyon uit op een XL - 60
volgens opmeter heb ik een M - 56 nodig met stuurpen 11
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
XL is inderdaad met jouw maten (veel) te groot, ter vergelijking: ik heb een M (CF SLX) bij 1,77 meter en 86cm binnenbeenlengte
Je hebt wel in verhouding redelijk lange benen
Je hebt wel in verhouding redelijk lange benen
-
- Forum-lid
In de outlet staan een aantal aeroads te koop. Wat is het verschil tussen de aeroad CF 9.0 en de aeroad CF 9.0 CT?
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Dat kun je toch zelf wel zien a.d.v. de specificaties? Compleet andere afmontage...
-
- Forum-lid
Dan moet je zelf even gaan kijken. Volgens mij allebei Dura Ace compact.Stuntman Mike schreef:Dat kun je toch zelf wel zien a.d.v. de specificaties? Compleet andere afmontage...
Is er iemand op het forum die een Aeroad CF 9.0 kleur deep black thuis heeft staan. Het liefst in maatje L en daar een paar foto's van op het forum wil plaatsen of wil sturen in een PB?
Concorde, Colnago master, Batavus, Canyon Aeroad CF SLX Disc 8.0 Di2
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Dura Ace / Dura Ace Di2Bertoaerts schreef:Dan moet je zelf even gaan kijken. Volgens mij allebei Dura Ace compact.Stuntman Mike schreef:Dat kun je toch zelf wel zien a.d.v. de specificaties? Compleet andere afmontage...
Ook maar eens aan de Canyon, ik ga een tweede fiets opbouwen voor erbij/slecht weer. Zaterdag haal ik een Roadlite 2011 frame op. Dan nog even onderdelen sprokkelen die ik nog mis. Ben benieuwd hoe dat straks rijdt. Als het klaar is maak ik wel een foto.
Kijk mooie selectie methode of je een echte 'Internet bike' rijder bent. Kan je überhaupt op de website de verschillen tussen twee fietsen vinden of is dat al te lastig. Dan moet je namelijk niet aan het bestel proces beginnen...Stuntman Mike schreef:Dura Ace / Dura Ace Di2Bertoaerts schreef:Dan moet je zelf even gaan kijken. Volgens mij allebei Dura Ace compact.Stuntman Mike schreef:Dat kun je toch zelf wel zien a.d.v. de specificaties? Compleet andere afmontage...
Ben er vandaag nog eens geweest , ze meten je daar ook nog even snel op en ik heb 2x test kunnen rijdenbasvv schreef:Heeft iemand hier ervaring met de showroom in Koblenz? Ik wil er binnenkort heen om de Ultimate CF SL 7.0 te gaan bekijken en passen, en twijfel tussen maat M en L. Is het personeel behulpzaam en hebben ze verstand van bikefitting?
Heb ook een fiets die bij "bikes to go" voorradig stond mee gepakt , een MTB
Ze waren ook zo vriendelijk om de fiets volledig rijklaar te monteren opdat hij op de trekhaak mee zou kunnen
Sworks Venge
-
- Forum-lid
@haaldoor
Lekker bot!
Antwoord gewoon even op m'n vraag en als je niks zinnigs kan verzinnen moet je gewoon niet reageren
Lekker bot!
Antwoord gewoon even op m'n vraag en als je niks zinnigs kan verzinnen moet je gewoon niet reageren