DEZE GEBRUIKER IS ONBEKEND
Om nu toch de vraag in de onderwerp titel te beantwoorden: Nee, dat kan niet: waar zou je de ketting op moeten leggen? (o.a.)
- de zwarten
- Forum-lid HC
Om de kans op zelfstandig overleven van dit topic toch nog een zetje te geven:
van een schijfrem voorwiel kan men een fixed achterwiel maken, door 6 gaten in het kransje te boren en vast te maken op de schijfrembevestiging.
van een schijfrem voorwiel kan men een fixed achterwiel maken, door 6 gaten in het kransje te boren en vast te maken op de schijfrembevestiging.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
denk dat ts "afgeschrokken" is.
iemand afrekenen op taalgebruik is een open deur....
echter, ik betrapte mezelf er op, om ook een opmerking te willen maken....
maar niet gedaan.
iemand afrekenen op taalgebruik is een open deur....
echter, ik betrapte mezelf er op, om ook een opmerking te willen maken....
maar niet gedaan.
Dat had niets te maken met taalgebruik en slechts met een zeer onduidelijke en tegenstrijdige probleem omschrijving/vraag.
TS is nog altijd welkom om de zaak te verduidelijken.
Zeg nou zelf. Het is toch compleet onduidelijk wat TS nu wil en vraagt:
03 nov 2014 17:00
Laatst bezocht:
03 nov 2014 17:21
En de post was om 17:06
TS is nog altijd welkom om de zaak te verduidelijken.
Zeg nou zelf. Het is toch compleet onduidelijk wat TS nu wil en vraagt:
Geregistreerd:esan18 schreef:ik rij mijn fietsen allemaal naar de filistijnen
en nu is vandaag weer mijn achterband kapot gegaan inclusief de spaken.
en ik heb nog een andere fiets waarbij de achterband ook kapot is maar de voorwiel niet.
nu is mijn vraag: zou ik om kosten te kunnen besparen, de VOORband van die oude fiets kunnen gebruiken voor de ACHTERband van deze fiets?!
bedankt alvast voor de antwoorden!
03 nov 2014 17:00
Laatst bezocht:
03 nov 2014 17:21
En de post was om 17:06
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Wie zegt dat hij geen carbon velgen heeft?spook schreef:Wellicht ten overvloeide, maar voor de duidelijkheid:
- Het wiel is het aluminium gedeelte; dit kun je niet omruilen
- De band is het rubberen gedeelte; dit kun je wel omruilen
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Sluit ik me volledig bij aan.Alex Slok schreef:+1 @Le Grimpeur
Even een bedenking
Is het omdat iemand beter kan schrijven, is het omdat iemand meer technisch inzicht heeft of is het omdat iemand al iets langer meedraait op dit forum dat deze dan op gelijk welk moment tegen gelijk wie gelijk wat mag schrijven?
Maar is dit forum geen doorsnede van de samenleving.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Iedereen kan/mag schrijven wat hij/zij wil. Mits dit binnen de grenzen van fatsoenlijkheid gebeurt.Lcsmet schreef:Sluit ik me volledig bij aan.Alex Slok schreef:+1 @Le Grimpeur
Even een bedenking
Is het omdat iemand beter kan schrijven, is het omdat iemand meer technisch inzicht heeft of is het omdat iemand al iets langer meedraait op dit forum dat deze dan op gelijk welk moment tegen gelijk wie gelijk wat mag schrijven?
Maar is dit forum geen doorsnede van de samenleving.
Die zijn volgens mij in dit topc niet overschreden...
Dit is slechts een klein beetje leedvermaak.
Als de TS het niet leuk vindt dat er zo op zijn schrijven gereageerd wordt, dan is de TS, in mijn ogen, degene die dat kan/moet aangeven.
Als je de voorband op het achterwiel wil plaatsen, dan wel rekening houden met de draai richting van de band, is dit na plaatsen niet correct, is de kans op aquaplaning zeer groot en verlies van grip in de bochten. Als het slicks zijn maakt het niet zo veel uit.
Succes.
Succes.
- de zwarten
- Forum-lid HC
Conclusie:
rekeninghoudend met aquaplaning en mogelijkheid van carbon velgen, zou dit moeten lukken. Bij een unicycle lukt het vrijwel altijd.
rekeninghoudend met aquaplaning en mogelijkheid van carbon velgen, zou dit moeten lukken. Bij een unicycle lukt het vrijwel altijd.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®