Peter Sagan kan ook wel een beetje mountainbiken...
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Idd, maar toch goed te vermelden voor degenen die regelmatig een tijdje onder rotsen leven.
Sagan rijdt in deze clip tegen Italiaanse XC MTber Fontana, meen ik zonder clicken op het plaatje
Sagan rijdt in deze clip tegen Italiaanse XC MTber Fontana, meen ik zonder clicken op het plaatje
-
- Forum-lid
Ze rijden niet tegen, maar met elkaar. Beiden op een nieuw type Cannondale.
Ik heb 'm niet eerder gezien, sorry! Ik vind 'm erg goed. Zoals Peter zegt: "F****ng awesome"...
Ik heb 'm niet eerder gezien, sorry! Ik vind 'm erg goed. Zoals Peter zegt: "F****ng awesome"...
Die man kan echt een potje sturen.
Ik heb ooit een interview met Sagan gelezen waarin hij zegt dat, als mountainbiken hetzelfde verdiende dan wielrennen hij mountainbiker als beroep had gekozen.
Ik heb ooit een interview met Sagan gelezen waarin hij zegt dat, als mountainbiken hetzelfde verdiende dan wielrennen hij mountainbiker als beroep had gekozen.
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.
- Peter Sagan
- Forum-lid
Sagan kan alles eigenlijk, en geeft aan alles zijn eigen persoonlijke tint, daarom is hij mijn idool. Alleskunner, spektakelman en topper.
Why fight legends of the past, when you can create myths yourself?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
En daarom heb jij "peter sagan" als forum naam gekozenPeter Sagan schreef: is hij mijn idool. Alleskunner, spektakelman en topper.
Nu nog een tom boonen, contador en andere froomes en de tour kan beginnen
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Peter Sagan
- Forum-lid
Lcsmet schreef:En daarom heb jij "peter sagan" als forum naam gekozenPeter Sagan schreef: is hij mijn idool. Alleskunner, spektakelman en topper.
Nu nog een tom boonen, contador en andere froomes en de tour kan beginnen
Haha ik dacht, ik vind geen goeie forum naam, dus waarom ook niet
Why fight legends of the past, when you can create myths yourself?