Wilier
Heb je het frame met BB lagers en al gemeten?method1.1 schreef:Mijn Cento1SR frame (Small) gewogen, komt nog niet in de buurt van de opgegeven 990gr!!! 1183gr
Vork: 360gr vs 411gr
244gr verschil in totaal dus (ongezaagd maar ik denk dat dit misschien 50gr zal zijn). Voel me dus een beetje bekocht. Bij zo'n dure aankoop speelt gewicht zeker een rol en als je dit dan krijgt..
Volgens mij wordt het framegewicht zonder lager etc opgegeven.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Rammelende kabel tegen frame.
Tijdens het rijden over oneffen wegen rammeld de kabel vaak tegen onderbuis frame.
Opgelost door een klein reepje schoenzool rubber (bij een schoen hersteller te halen ) met een flexibele lijm op het buis te plakken.
blijft altijd zitten en het kost niks Gaat niet verschuiven
zie bijgaande foto/Users/bartnijland/Desktop/DSC_0098.jpg
groetBart
Tijdens het rijden over oneffen wegen rammeld de kabel vaak tegen onderbuis frame.
Opgelost door een klein reepje schoenzool rubber (bij een schoen hersteller te halen ) met een flexibele lijm op het buis te plakken.
blijft altijd zitten en het kost niks Gaat niet verschuiven
zie bijgaande foto/Users/bartnijland/Desktop/DSC_0098.jpg
groetBart
- miangelo68
- Forum-lid
Hier mijn nieuwste aanwinst.
Zero7
Sram RED
Rotor Q-rings
Zipp 60
FSA Plasma Custom Wilier
Lizard Skins stuurlint (aanrader!!)
Zero7
Sram RED
Rotor Q-rings
Zipp 60
FSA Plasma Custom Wilier
- miangelo68
- Forum-lid
Nee, voor de rest is t maar een hard, stijf en oncomfortabel ding!!obbe schreef:Mooie fiets! Hoop voor je dat de rest van de fiets net zo goed bevalt als het stuurlint
Ziet er een erg strak beestje uit!
Alleen dat egaal zwart, tja... Dat was misschien ooit sjiek en origineel, maar ik blijf het toch vooral saai vinden: het leven kan best wel wat meer kleur verdragen, lijkt me...
Maar ach, de gustibus et coloribus, nietwaar!
Alleen dat egaal zwart, tja... Dat was misschien ooit sjiek en origineel, maar ik blijf het toch vooral saai vinden: het leven kan best wel wat meer kleur verdragen, lijkt me...
Maar ach, de gustibus et coloribus, nietwaar!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
- Jaap Telder
- Forum-lid
Prachtige fiets!miangelo68 schreef:Hier mijn nieuwste aanwinst.
Zero7
Sram RED
Rotor Q-rings
Zipp 60
FSA Plasma Custom Wilier
Alleen het crankstel vind ik spuuglelijk, het eerste wat je ziet is het crankstel en dan pas de fiets. Helemaal zwart zou veel mooier staan.
Hoe vind jij de Zipp60 wielset?
Die heb ik ook gehad maar uiteindelijk weggedaan, ik vond ze aan de slappe kant (zijwaartse beweging) en rijd nu met fullcarbon hoge Chineesjes die veel strakker zijn.