Hallo,
Ik ben een lezer van dit forum, voor de gezelligheid en misschien zo af en toe een vraag, maar wil mij toch wel even voorstellen.
Ik ben Carry 57 jaar, en op mijn manier een fanatieke fietsster. Ik heb een Giant Ligero RS2.
Een lichtgewicht en sportieve fiets , 27 versnellingen, met een bagagedrager en van die fietstassen, Fastrider 5 vaks,………………
Geen fiets met zo’n krom stuur, maar wel een fiets waarmee ik lekker snel vooruit kom…..woon/werk en in de vakantie lange afstanden, in Nederland. Met deze fiets kan ik mij heerlijk en fanatiek uitleven en vooral genieten van de buitenlucht.
Ik behaal geen racefiets snelheden maar kan gemiddeld wel 25 a 27 km weg trappen………………als de weg maar lang genoeg is en zonder stoplichten of andere opstakels…. Natuurlijk ga ik nog sneller als de wind in de rug is……….maar dan kan zelfs Mollema, ik noem er maar één, harder dan de gemiddelde wieler recreant. En met je 57e nog in een gele trui rijden, hoef ook niet meer, toch?
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Ik draag een leuk wieler outfitje en een helm…..dus dat ziet er snel uit. Echter zal de snelheid uit mijn conditie moeten komen en niet van het outfitje, waarvan de helm mij veiligheid moet bieden als dat nodig is.
Verder ben ik zeer van de ‘goede en gezonde’ voeding. Goede voeding is o.a. een belangrijke factor om te kunnen presteren c.q uithoudingsvermogen. Dus buiten het fietsen is voeding mijn 2e hobby.
Bij deze mijn voorstelberichtje en hoop ik verder veel te lezen en misschien zelfs nog van dit forum te leren.