Titanium fietsen
-
- Forum-lid
Is ook niet te koop in de winkel. Is een custom versie van de SLR gemaakt voor Passoni.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Dat zou je aan meneer Bertoletti moeten vragen, ik vermoed een nylon draad, of een standaard die in Photoshop verwijderd is. Ze fotograferen veel fietsen in dit straatje om ze snel op FB te tonen.milonus01 schreef: Ook een mooie foto. Ben nieuwsgierig omdat ik geen standaard oid zie, hoe je de fiets zo hebt laten staan.
Het is dus niet mijn fietsbody schreef: Heb je deze rechtstreeks besteld uit Engeland of via een dealer in NL?
Deze fietsen komen uit Italie.
Bestellen in Nederland kan bij Jean Habets.
Hier ook even posten, fiets bevalt nogsteeds prima!
Inmiddels wel de compact vervangen voor een dubbel en betere banden gemonteerd.
Fiets is wel aan de zware kant (8.3 kg) dus hoop hem nog wat lichter te krijgen.
Inmiddels wel de compact vervangen voor een dubbel en betere banden gemonteerd.
Fiets is wel aan de zware kant (8.3 kg) dus hoop hem nog wat lichter te krijgen.
-
- Forum-lid
Seven Sola S
https://www.wuala.com/peetersenpeeters/prive/sola_s/
https://www.wuala.com/peetersenpeeters/prive/sola_s/
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat iedereen hier nu vol ontzag op reageert ...bluv107 schreef:Zo, ander stuur gemonteerd en meteen een zwart stuurlint. Nu nog een setje Mavic Cosmic (zonder belettering)
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
bluv107 schreef:Het is natuurlijk wel de bedoeling dat iedereen hier nu vol ontzag op reageert ...bluv107 schreef:Zo, ander stuur gemonteerd en meteen een zwart stuurlint. Nu nog een setje Mavic Cosmic (zonder belettering)
Moet je een foto plaatsen, waarop die beter tot zijn recht komt .....
En in zo'n mooie fiets moet je geen Mavic's zetten! En die bidonhouders direct vervangen door King Cages ......