Infinito Full Carbon Clinchers
Eya Ronzie. ik heb ze vrijdag opgehaald. En er vandaag 86km mee gereden.
Wind in de rug en wind tegen. geen problemen. lijkt als of het makkelijker gaat. (maar kan ook in mn kop zitten) remmen was de 1e paar kilometers even opletten. remt gewoon goed. maar niet zo hard als Alu. vandaag wel af en toe zijwind gehad. maar dat had ik ook met mn R1's. Is volgens mij een questie van wennen.
@jummeltje: thx
Wind in de rug en wind tegen. geen problemen. lijkt als of het makkelijker gaat. (maar kan ook in mn kop zitten) remmen was de 1e paar kilometers even opletten. remt gewoon goed. maar niet zo hard als Alu. vandaag wel af en toe zijwind gehad. maar dat had ik ook met mn R1's. Is volgens mij een questie van wennen.
@jummeltje: thx
Ik vind het rijden ook makkelijker lijken. Het zal wel met de moraal te maken hebben die je ervan krijgt, al houd ik de snelheid bij intervallen toch makkelijker hoog. Ik reed laatst ook met goede zijwind op een brug, maar heb er niet echt iets van gemerkt.
-
- Forum-lid
Waar zijn de infinito wielen te koop in Belgie ?
Misschien heb ik iets gemist, maar ik was in de veronderstelling dat clinchers altijd een aluremrand hadden. Dat omdat carbon niet sterk genoeg zou zijn voor draad?
Maar nu zie ik deze als full carbon voor draadbanden. Had ik het mis of is er een ontwikkeling geweest terwijl ik aan het fietsen was?
Maar nu zie ik deze als full carbon voor draadbanden. Had ik het mis of is er een ontwikkeling geweest terwijl ik aan het fietsen was?
'I have too many bikes', said no cyclist ever.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
danny1407 schreef:Zonder verder commentaar.....
[img=http://www.bartape.nl/wp-content/upload ... 00x225.jpg]
Leuk, zo'n bijpassend behangetje
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"